D.P.C.R Deatheaters Privat Chat Room (SV)
Forum > Fanfiction > D.P.C.R Deatheaters Privat Chat Room (SV)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Isabelle Granger
Elev |
Hej, tänkte skriva en flumfiction som handlar om dödsätarnas privata chatt. Denna ff hoppas jag blir bra och rolig, det är min fjärde ff men min första flumfiction.
Titel Författare: Isabelle Granger Språk: Svenska, kan förekomma svengelska. Färdigskriven: Nej. Antal kapitel: VET INTE Rating: G Handling: Handlar om dödsätarna som chattar om fester, musik, vänner, skvaller mm. Men plötsligt hackar någon på den goda sidan deras chatt.. Kapitel 1 Voldemort loggade in på chatten. Som tur var Bella, Luc, Avery och Snape inne. Han skrev "Hej" och fick snabbt ett svar; Voldemort: Hej Bellatrix: Hej voldie Lucius: Men asså Bella! Har jag inte sagt åt dig att skriva namn med STOR bokstav? Avery: -.-' Allvarlit, luc, nu är du fjantig.. Lucius logged out Snape: Skönt, då var vi av med honom. Något nytt? Bella: jaa.. Du vet.. Voldie: Neejj.. btw bella, jag vill ha tillbaka min skiva med Barbie Soundtrack... Avery: ALLVARLIGT?? Har du Barbie Soundtrack?? Film?? Voldemort: Jaa.. *Ler Stolt* Det är barbie och de tolv dansande prinsessorna.. Snape: Är du fkn seriös? Den är jätteovanlig!! Lucius Logged In Lucius: Ni vet väl att Draco och Pansy har bråkat? Bella: Nemehguh du skämtar? Det måste jag skriva på min status på fejan.. Snape: Jag med.. Voldie rycker till. Ett svagt "Dumbledore" Flimrade till på skärmen. Voldie blir rädd, tänk om voldemort ser deras chatt och knäpper kort och lägger ut det på insta??? Jag vet att det var asdåligt, men jag ville skriva av mig. Jag taggar några: Parva Fortemque Kim Potter potterflicka Alma123!! Rasmus potter //En dålig författare och komiker, Isabelle Granger. 1 nov, 2013 21:12
Detta inlägg ändrades senast 2013-11- 1 kl. 21:14
|
|
Parva Fortemque
Elev |
1 nov, 2013 21:14 |
|
Isabelle Granger
Elev |
1 nov, 2013 21:15 |
|
potterflicka
Elev |
Jag tycker att det här är bra, trots att det bara är ett kapitel. Jag ska läsa den, för jag vet att du kan skriva, och det här kommer nog bli väldigt bra.
Antar att det bara var ett slarvfel när du skrev: Voldie blir rädd, tänk om voldemort ser deras chatt och knäpper kort och lägger ut det på insta??? Anatar att det skulle stå Dumbledore och inte Voldemort, haha. Men som sagt, det kommer nog bli väldigt bra! 1 nov, 2013 21:21 |
|
Kim Potter
Elev |
BÄSTA.FF.EVEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
KÄNN DIG STENHÅRT BEVAKAD AV KIMSAN CX
1 nov, 2013 21:22 |
|
Borttagen
|
Hahaha
1 nov, 2013 21:23 |
|
Isabelle Granger
Elev |
potterflicka, ojj
Kapitel 2 Bellatrix tar ut sin varma oboy med hello-kitty formade marsmellows, och går upp och sätter sig vid datorn. Hon loggar in på chatten, men ser att något är fel...; Voldemort: Dumbledore hackar oss.. Vi måste byta namn och lådas att vi är av de goda sidan! Så sidan hade bytt namn till: Den Chatten Som Absolut Inte Ägs Av Dödsätare, Voldie hade bytt namn till Harry Potter, Lucius till Lupin, (Bella fick kväljningar) Avery hade bytt till McGonnagall, (Bella fick ännu mer kväljningar) Snape till.. till... Hermione Granger. (Bellatrix sprang till toan och spydde) Hon bytte namn till Kingsley, en snygg medelålders man, som hon faktiskt kände i förskolan. De var bffs, för de hade haft en Hello Kitty Fanclub. Nu var det över, men kingsley var ju ok. Bella började chatta. Kingsley: Hej! Vad tur att detta stället är.. Hmmmppff.. Fritt från dödsätare! Hermione: Ja, för jag är ju ABSOLUT inte Snape... McGonnagall: Ja, jag har ju INTE dödat femtiotre mugglare idag... Dumbledore: Men det har jag! Eller... Nej, det var nog femtiofyra.. Bellatrix spillde ut sin kopp med choklad, så förvånad var hon, och datorn pajade. Hoppades ni gillade detta tråkiga kapitel...//Isabelle 1 nov, 2013 21:41 |
|
Kim Potter
Elev |
Skrivet av Isabelle Granger: potterflicka, ojj Kapitel 2 Bellatrix tar ut sin varma oboy med hello-kitty formade marsmellows, och går upp och sätter sig vid datorn. Hon loggar in på chatten, men ser att något är fel...; Voldemort: Dumbledore hackar oss.. Vi måste byta namn och lådas att vi är av de goda sidan! Så sidan hade bytt namn till: Den Chatten Som Absolut Inte Ägs Av Dödsätare, Voldie hade bytt namn till Harry Potter, Lucius till Lupin, (Bella fick kväljningar) Avery hade bytt till McGonnagall, (Bella fick ännu mer kväljningar) Snape till.. till... Hermione Granger. (Bellatrix sprang till toan och spydde) Hon bytte namn till Kingsley, en snygg medelålders man, som hon faktiskt kände i förskolan. De var bffs, för de hade haft en Hello Kitty Fanclub. Nu var det över, men kingsley var ju ok. Bella började chatta. Kingsley: Hej! Vad tur att detta stället är.. Hmmmppff.. Fritt från dödsätare! Hermione: Ja, för jag är ju ABSOLUT inte Snape... McGonnagall: Ja, jag har ju INTE dödat femtiotre mugglare idag... Dumbledore: Men det har jag! Eller... Nej, det var nog femtiofyra.. Bellatrix spillde ut sin kopp med choklad, så förvånad var hon, och datorn pajade. Hoppades ni gillade detta tråkiga kapitel...//Isabelle Dun..dun..dun.... MEER C:
1 nov, 2013 22:25 |
|
potterflicka
Elev |
Skrivet av Isabelle Granger: potterflicka, ojj Kapitel 2 Bellatrix tar ut sin varma oboy med hello-kitty formade marsmellows, och går upp och sätter sig vid datorn. Hon loggar in på chatten, men ser att något är fel...; Voldemort: Dumbledore hackar oss.. Vi måste byta namn och lådas att vi är av de goda sidan! Så sidan hade bytt namn till: Den Chatten Som Absolut Inte Ägs Av Dödsätare, Voldie hade bytt namn till Harry Potter, Lucius till Lupin, (Bella fick kväljningar) Avery hade bytt till McGonnagall, (Bella fick ännu mer kväljningar) Snape till.. till... Hermione Granger. (Bellatrix sprang till toan och spydde) Hon bytte namn till Kingsley, en snygg medelålders man, som hon faktiskt kände i förskolan. De var bffs, för de hade haft en Hello Kitty Fanclub. Nu var det över, men kingsley var ju ok. Bella började chatta. Kingsley: Hej! Vad tur att detta stället är.. Hmmmppff.. Fritt från dödsätare! Hermione: Ja, för jag är ju ABSOLUT inte Snape... McGonnagall: Ja, jag har ju INTE dödat femtiotre mugglare idag... Dumbledore: Men det har jag! Eller... Nej, det var nog femtiofyra.. Bellatrix spillde ut sin kopp med choklad, så förvånad var hon, och datorn pajade. Hoppades ni gillade detta tråkiga kapitel...//Isabelle Jättebra! ♥ Ja, så är det i min bok också! Tror det var något liknande i Fenixorden också.. 1 nov, 2013 22:55 |
|
Isabelle Granger
Elev |
Skrivet av potterflicka: Skrivet av Isabelle Granger: potterflicka, ojj Kapitel 2 Bellatrix tar ut sin varma oboy med hello-kitty formade marsmellows, och går upp och sätter sig vid datorn. Hon loggar in på chatten, men ser att något är fel...; Voldemort: Dumbledore hackar oss.. Vi måste byta namn och lådas att vi är av de goda sidan! Så sidan hade bytt namn till: Den Chatten Som Absolut Inte Ägs Av Dödsätare, Voldie hade bytt namn till Harry Potter, Lucius till Lupin, (Bella fick kväljningar) Avery hade bytt till McGonnagall, (Bella fick ännu mer kväljningar) Snape till.. till... Hermione Granger. (Bellatrix sprang till toan och spydde) Hon bytte namn till Kingsley, en snygg medelålders man, som hon faktiskt kände i förskolan. De var bffs, för de hade haft en Hello Kitty Fanclub. Nu var det över, men kingsley var ju ok. Bella började chatta. Kingsley: Hej! Vad tur att detta stället är.. Hmmmppff.. Fritt från dödsätare! Hermione: Ja, för jag är ju ABSOLUT inte Snape... McGonnagall: Ja, jag har ju INTE dödat femtiotre mugglare idag... Dumbledore: Men det har jag! Eller... Nej, det var nog femtiofyra.. Bellatrix spillde ut sin kopp med choklad, så förvånad var hon, och datorn pajade. Hoppades ni gillade detta tråkiga kapitel...//Isabelle Jättebra! ♥ Ja, så är det i min bok också! Tror det var något liknande i Fenixorden också.. Ja, jag tror att översättaren blev distraherad då hon skrev. 1 nov, 2013 23:00 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen