Jippie
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Reymen
Elev |
Detta inlägg gav 1 poäng till Ravenclaw!
21 okt, 2007 12:46 |
|
Erfa
Rektor |
Mycket fint nördat! Så ska en aktiv användare bete sig. Det blir ett poäng till Ravenclaw!
21 okt, 2007 12:49 |
|
Eriskay
Elev |
Detta inlägg gav 1 poäng till Hufflepuff!
Jippie, jag har också allt nu!
Nitwit, blubber, oddment, tweak. Jag på Tumblr, jag på YouTube. 30 okt, 2007 20:25 |
|
Erfa
Rektor |
En till? Då får jag väl lov att ge poäng där också, så att det blir rättvist. 31 okt, 2007 12:24 |
|
Eriskay
Elev |
Ja, rättvisa är bra, det tycker alla i Hufflepuff!
Nitwit, blubber, oddment, tweak. Jag på Tumblr, jag på YouTube. 8 nov, 2007 15:06 |
|
als
Elev |
Jag gillar inte rättvisa, så jag ser till att inte skaffa alla prylar.
8 nov, 2007 22:28 |
|
Spellmaster
Elev |
Detta inlägg gav 1 poäng till Hufflepuff!
GREAT!
Jag har alla saker man kan köpa! 10 maj, 2008 10:44 |
|
Spellmaster
Elev |
Det är nästan tråkigt att snacka med sig själv.
10 maj, 2008 16:09 |
|
Mr_Ollivander
Elev |
hihi! jag har typ inget...
fuck the cistem 5 nov, 2011 14:10 |
|
Hotissue
Elev |
En tråd från 2007-2008 är inte nödvändig att dra upp.
http://loca.blo.gg/ || PotionSnitch169@Pottermore
5 nov, 2011 14:14 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen