fenixorden
Forum > Harry Potter > fenixorden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
seamus
Elev |
Hej, vem är din favorit som ni vet är med i fenixorden. Skriv gärna. seamus
Kom igen nu hogwarts. Vi är bättre än andra skolor.
10 apr, 2011 22:08 |
|
Danzi
Elev |
Luna Lovegood, Harry, Ron, Hermione, Sirius, Bellatrix, Weasley tvillingarna och Lupin
![]() ![]()
http://danzis.blogg.se
10 apr, 2011 22:09 |
|
childhoodlight
Elev |
^ Fast... Bellatrix är ju inte med i Fenixorden?
Själv är det Lupin, Sirius och Nymphadora. OCH SNAPE! Snape får jag inte glömma.
11 apr, 2011 08:33
Detta inlägg ändrades senast 2011-04-13 kl. 08:45
|
|
Salazar1
Elev |
Severus Snape och Moody
Slytherin Pride 11 apr, 2011 12:05 |
|
Danzi
Elev |
Skrivet av childhoodlight: Jo det är hon ju. Hon dödar ju Sirius där? X)^ Fast... Bellatrix är ju inte med i Fenixorden? Själv är det Harry, Ron, Hermione och Luna. ![]() ![]()
http://danzis.blogg.se
11 apr, 2011 12:15 |
|
Danzi
Elev |
Skrivet av childhoodlight: Jaha då fattar jag XD Fast det är ju inte Luna heller? Alltså jag tror hon menar ordern Fenix, inte självast boken/filmen... höhö. ![]() ![]()
http://danzis.blogg.se
11 apr, 2011 15:51 |
|
childhoodlight
Elev |
Jo jag vet, jag skrev fel haha... tänkte först på D.A. Men nu blev jag faktiskt osäker på om seamus menade filmen eller självaste ordern...?
11 apr, 2011 16:00 |
|
Elderwand
Elev |
11 apr, 2011 16:06 |
|
Danzi
Elev |
Skrivet av childhoodlight: Hehe. Men om det är ordern han menar så tycker jag bäst om Sirius, Lupin och Snape Jo jag vet, jag skrev fel haha... tänkte först på D.A. Men nu blev jag faktiskt osäker på om seamus menade filmen eller självaste ordern...? ![]() ![]()
http://danzis.blogg.se
11 apr, 2011 16:14
Detta inlägg ändrades senast 2011-04-13 kl. 14:25
|
|
si_tonks
Elev |
11 apr, 2011 16:16 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen