Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Remember me? [SV]

Forum > Fanfiction > Remember me? [SV]

Användare Inlägg
JohannaSvensson
Elev

Avatar


Titel: Remember me?
Rating: 13 kanske ^^
Typ av text: Fanfiction
Färdigskriven: Nej
Handling: Sirius Black, en glad 13 åring som ska börja sitt tredje år på Hogwarts. Han går i Gryffindor och är en av marodörerna. Inget vet hur han lider hemma, vem hans kärlek är eller något. Men detta året ändras mycket.
Kommer skriva som Sirius, James, Lily och Viva ( Påhittad)
--------------------------------------------------------
SIRIUS:
Jag stod på perrongen med mina föräldrar och min bror Regulus, brodern som alla tyckte om eftersom han gick i Slytherin och jag i Gryffindor.
" Jaha, då får du ha ett bra år Regulus. Åh femte året. Min pojke." Mamma kramade honom en gång till. Regulus rättade till kragen, vinkade och klev på tåget. Jag tittade på min mamma.
" Vi ses på sommarlovet." Hon nickade och tänkte krama mig. Men ångrade sig när hon såg pappas min. Pappa vände sig om och gick. Mamma klappade mig snabbt på kinden och följde efter sin man ut från perrongen. Jag tittade efter dom. Sårad över att jag inte betyder något. Jag hoppade sedan på tåget. Började leta efter James och Remus.
" TJENA KILLAR!" Jag drog på mig ett leende och gick in i kupén där killarna satt. James började le.
" HEJ SIRIUS!!" Han gav mig en kram. Jag log för mig själv. Äntligen är jag tillbaka.

Bara ett litet tråkigt inlägg. Lite smakprov xD

Läs min ff :) http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=35907&page=1#p2310978

18 okt, 2013 21:44

Borttagen

Avatar


Bra, keep going!!

18 okt, 2013 21:57

Forum > Fanfiction > Remember me? [SV]

Du får inte svara på den här tråden.