Privat roll med okänt tema
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Privat roll med okänt tema
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Tamburlaine
Elev |
Vildvittra och AlexZz, kan vi ta och rolla något? ^^ vi kan fast ta och bjuda in någon fjärde också, men ni var nu inne : P det är så skönt att rolla med er
11 okt, 2013 21:22 |
|
AlexZz
Elev |
HAHA.... HAHAHA.... Oh my god, I'm so tired so jag lyckades på ett eller annat sätt misstolka det där... >_<'' Jäkla skola...
But I'm up 4 it. . .
11 okt, 2013 21:23 |
|
Vildvittra
Elev |
Hahaha Alex xD Men visst Nanne låter awesome C: Älskar titeln x)
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 11 okt, 2013 21:26 |
|
AlexZz
Elev |
It's not my fault! Det är skolans. ALLT ÄR SKOLANS FEL. (Eller den globala uppvärmningen beroende på ämnet...)
EDIT: We need a story or something... don't we? xD . .
11 okt, 2013 21:27 |
|
Tamburlaine
Elev |
Läste om meddelandet och jep, det låter nog en aning... speciellt xD
Jag tror det också O.o jag är av någon orsak besatt av stora städer just nu, men det är ungefär mitt enda krav xD kanske något city of bones inspirerat? ellr helt normalt liv? eller eller något helt annat?
11 okt, 2013 21:35 |
|
Vildvittra
Elev |
Har inte läst den xD Men visst stor stad ^^ x)
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 11 okt, 2013 21:37 |
|
Tamburlaine
Elev |
City of Bones går ut på att... ööh... det finns människor, som är typ "halvänglar", och kan därför se demoner och andra varelser, och det är deras uppgift att döda dem (då de dödar människor) och uppehålla balansen i världen. Så har de en sorts ljusstickor (kommer inte ihåg vad de kallades) som de kan rita runor med som gör dem snabbare och starkare etc. Så med runorna kan de göra sig osynliga för människor också
11 okt, 2013 21:41 |
|
Vildvittra
Elev |
Det lät krångligt xD
(Förövrigt borde den fjärde vara en Claware Men.......hm, vet inte xD "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 11 okt, 2013 21:44 |
|
Tamburlaine
Elev |
True dat :p
något normalt med kanske mer drama en riktigs livet. Ser dem bara framför mig på ett högt tak i solnedgången xD
11 okt, 2013 21:59 |
|
AlexZz
Elev |
I'm gonna pretend that I've not been gone... for a little while och säga att det verkar vara en cool stad-grej. XD
. .
11 okt, 2013 22:05 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen