Är det någon där ute?
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Är det någon där ute?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
Medi
Elev |
Är det någon som vill rolla med mig? jag har stor lust att rolla
Huset Bloodthorn ☽ Boken - Från min värld till din 6 okt, 2013 15:59 |
|
Minihäst
Elev |
Jag skulle gärna vilja! Jag har tråkigt :c
another day, another slay 6 okt, 2013 16:00 |
Medi
Elev |
6 okt, 2013 16:02 |
|
Minihäst
Elev |
Låter spännande! Får man höra?
another day, another slay 6 okt, 2013 19:32 |
Medi
Elev |
6 okt, 2013 19:35 |
|
Minihäst
Elev |
Auoch
another day, another slay 6 okt, 2013 21:57 |
Medi
Elev |
ja jag kommer vara borta i morgon jobb och lärokurs och ska sen hem till min kompis för att sova över xD
Huset Bloodthorn ☽ Boken - Från min värld till din 6 okt, 2013 22:00 |
|
Minihäst
Elev |
Haha okej.. Men vi får väl se sen då?
another day, another slay 7 okt, 2013 15:21 |
|
Fellrendión
Elev |
7 okt, 2013 18:30 |
|
Minihäst
Elev |
Ja det tycker jag! Har du någon idé? (om inte Medi
kommer ihåg)another day, another slay 7 okt, 2013 20:44 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen