Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Jag flyttar

Forum > Fanfiction > Jag flyttar

Användare Inlägg
Mally114
Elev

Avatar


Maja gumman det är dags att gå up nu vi ska flytta nu ropade Majas mamma i från köket! Ja mamma jag håller på att packa jag kommer ner strax! skrek Maja från sitt rum. Å att mamma bara tänker på att flytta jag vill bara vara hemma men mamma vill vara på sitt nya jobb i morgon bitti fast hon skulle komma nästa torsdag men jag kan inte klara att Lämna dig Lily ( lily är Majas bästa vän ) . Nej Maja jag kan inte lämna dig häller men har du prövar med att fråga om du får va hos mig . Ja det har jag . Fortsetning följer .

5 okt, 2013 14:25

Detta inlägg ändrades senast 2013-10-13 kl. 09:02
Antal ändringar: 1

Borttagen

Avatar


Bra? ..-..

5 okt, 2013 14:29

Mally114
Elev

Avatar


Men Maja vad ska vi göra nu sa Lily i telephone jag har ju säte fram i mot den här tjej kvällen men nu är det förstört . Jag vet Lily jag har också set fram mot det men det finns inget jag kan göra det är bara att up skatta sa mamma jag måste sluta prata vi ska åka nu hej då .Men Maja å hon la på och nu åker hon på till London poh JAJAJAJA! Nu kan jag engkligen bli i hop med hennes pojk vän ja men jag säger ingenting till Maja för då kommer hon bli ännu mer ledsen böl böl jag ringer honom nu och ljuger och säger att hon gör slut med honom och att jag är ledig . Hej Bredy du vet att Maja ska flytta va? Ja det vet jag Lily vad är det med det vi ska vidio chata . Ja men vill du att jag ska säga den hära sorliga saken . Okej Lily vad är det för sörlig sak . Jo det är så att å det är så smärt samt . Okej Lily nu är jag fundersam vad är det . Jo hon gör hon gör hongör slut .VAD SA DU! Ja hon gör slut men om du är ledsen så är jag ledig . Men varför gör hon slut Lily . Ja hon tyckte inte du var romanisk nog som jag sa jag är i elafal ledig . Okej jag vet det Lily och jag ser det som att du frågar chans på mig men då svarar jag ja vet inte jag svarar i morgon . ( i morgon är det nu ) Vad säger du Breduy vill du bli i hop med mig . Ja du Lily det vill jag ses efter skolan snygging . ( Maja i flyget ) Mamma får jag låna din mobil min är ur ladad och jag ska ringa Bredy . Okej gumman . ring ring nu ringde Maja till Bredy han svara nu . Hej Maja . Hej Bredy jag skulle ringa dig innan jag åkte men min mobil dog och jag kan inte göra något med den men jag låna mammas mobil . Okej men varför vill du ringa mig . Varför stelde du en son fråga du och jag är ju tillsammans . Men Lily sa att du tyckte att jag inte var romantisk nog och gorde slut . Nej du är jette romantisk du gav mig blommor när jag lag på sjuk hus och om jag tycker att det inte är romantiskt så är det något konstigt med mig . nee det är bara Lily som gillar dig och sejer så nu när jag ska flytta .fortsetning följer

5 okt, 2013 17:38

Forum > Fanfiction > Jag flyttar

Du får inte svara på den här tråden.