Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Kärleken i mitt hjärta

Forum > Fanfiction > Kärleken i mitt hjärta

Användare Inlägg
Mally114
Elev

Avatar


(Det var en gong en tjej som hete Malin och det är det enda ni får veta då börjar sagan ) Lily ( lily är hennes bästa vän ) .Jag har aldrig varit så här kär i någon förut . Böl böl förlåt men jag vet inte ens vem det är . Ja jag vet men okej det är Bredy. Fortsetning följer

5 okt, 2013 08:52

Borttagen

Avatar


Fattar noll komma noll noll noll och så vidare. .-.

5 okt, 2013 11:50

Forum > Fanfiction > Kärleken i mitt hjärta

Du får inte svara på den här tråden.