Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Kärleken i mitt hjärta

Forum > Fanfiction > Kärleken i mitt hjärta

Användare Inlägg
Mally114
Elev

Avatar


Det var en gång en tjej som heter Malin och nu böjar sagan. Ä Lily ( lily var henes bästa vän ) jag har aldrig varit då kär i någon förut å böl böl jag vet att vi ät bestisar men du pratar om honom .Hela tiden och jag vet inte ens vem det är jag vet Lily men vad skulle du göra om du var så kär i någon. Jag skulleh okså sakt så. Ja exakt och jag har låvat att jag inte ska holla hemlig heter för dej så ...... Det är Bredy han är så söt tycker inte du. fortstninng följer

4 okt, 2013 18:31

Borttagen

Avatar


Va? :oo
Fattade noll komma noll noll noll. :'$$

4 okt, 2013 18:38

kanelpumpa
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Va? :oo
Fattade noll komma noll noll noll. :'$$


me neither 0,000000

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F68.media.tumblr.com%2F4d2a1c81c0d1f111a8acc1c44a28cb7e%2Ftumblr_no7vosL7bg1s9ayodo2_250.gif

4 okt, 2013 18:54

Alma123!!
Elev

Avatar


Skrivet av Mally114:
Det var en gång en tjej som heter Malin och nu böjar sagan. Ä Lily ( lily var henes bästa vän ) jag har aldrig varit då kär i någon förut å böl böl jag vet att vi ät bestisar men du pratar om honom .Hela tiden och jag vet inte ens vem det är jag vet Lily men vad skulle du göra om du var så kär i någon. Jag skulleh okså sakt så. Ja exakt och jag har låvat att jag inte ska holla hemlig heter för dej så ...... Det är Bredy han är så söt tycker inte du. fortstninng följer

fattade men du bör tänka lite på stavningen..

"Man måste väl inte ha en belöning att se fram emot för att kämpa? Att ha kämpat kan väl vara belöning nog!" -Sagt under HP-eventet Riddikulus 2013. Enda gången jag backar är när jag tar sats!

4 okt, 2013 18:57

Forum > Fanfiction > Kärleken i mitt hjärta

Du får inte svara på den här tråden.