Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Aia & fashion7

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Aia & fashion7

1 2 3 4 5 6
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Aia

30 sep, 2013 23:16

Borttagen

Avatar


Ber på förhand om ursäkt för ännu en ganska ogenomtänkt mall och karaktär. x)

Namn: Maya de Becho
Ålder: 19 år
Kön: Kvinnligt
Utseende: Svart, rakt, långt hår som räcker nedanför bysten. Olivfärgad hy, mörka, nästintill svarta mandelformade ögon. Välplockade ögonbryn, höga kindben, smilegropar, smala men fylliga läppar, något bred mun. Bred panna, en liten "potatis"näsa. Har ett blekt ärr längst högra kinden och som går ned till hakan.
Är väldigt nätt, smala axlar, smala höfter, ytterst lite kurvor. Små bröst, liten rumpa men är väldigt vältränad.
Har ett litet, svart hjärta tatuerat på vänstra handleden.
Bär ofta slitna jeans, linnen, hoodtröjor, slitna convers eller joggingskor.
Familj&Bakgrund: Maya lever med sin äldre bror, Joan. Ingen av dem har någon direkt kontakt med föräldrarna längre även om de fortfarande träffar sin lillebror, Alejandro med jämna mellanrum. Joan har en gång varit gäng medlem i ett av de lokala gängen (x)) men driver nu ett projekt för att försöka förebygga och få ungdomar att inte ansluta sig till gäng och hjälpa och stödja dem som är. Maya är väldigt stolt över sin bror och är aldrig sen med att poängtera detta. Maya jobbar som städare på ett hotell och försöker på kvällarna plugga upp sina betyg så att hon ska kunna komma in på läkarlinjen. I sitt något hektiska liv tränar hon också boxning även om hon inte längre tävlar.
Övrigt: -

Om något behövs fyllas på säg bara till.

30 sep, 2013 23:40

Borttagen

Avatar


Namn: Nax
Ålder: 22
Kön: Man
Utseende: Mörkblont, kort hår, rätt höga kindben, lite bred och rätt smal mun. Mandelfärgade ögon, vältränad kropp. Lång(198cm). Har en vana att klä sig i jeans, trasiga tröjor och kavaj. Har alltid sina svarta converse.
Familj&Bakgrund: Nax är väldigt sluten och lutar inte på någon, då hans familj blev mördad av bästa kompisen. Han lever själv i en hyreslägenhet och jobbar inte utan lever på det han stjäl. Gänget han är med i är rätt stort och mäktigt och heter Kvarteret (wuuut??), det är då han är med där som han stjäl och på så sätt kan betala hyran. Nax är vad man kan kalla den tystlåtna, starka typen.
Övrigt: -


Min mall vart inte heller särskilt välplanerad...

1 okt, 2013 07:49

Borttagen

Avatar


Vill du börja?

1 okt, 2013 11:03

Borttagen

Avatar


När jag är på lunchrast gör jag det^^
har svenska just nu...

1 okt, 2013 11:07

Borttagen

Avatar


Inte ska du väl vara inne på lektionerna. Aja baja. x)

1 okt, 2013 11:10

Borttagen

Avatar


Börjar nu:

Nax sitter i sin slitna fåtölj och läser. Telefonen ringer plötsligt: Elias.
- Vad? Svarar Nax.
- Kom till huvudkontoret, det är viktigt! Och så lägger Elias på. Nax sitter kvar ett tag innan han går ut i hallen och drar på skorna...

1 okt, 2013 12:29

Borttagen

Avatar


Maya gav ifrån sig en djup suck samtidigt som hon drog en hand genom det långa mörka håret. Varför skulle allt vara så svårt ibland? Och varför kunde inte vuxna människor bete sig som vuxna?
Rummet framför henne var något av de vidrigaste hon sett. Inte nog med öl, sprit och vinflaskor som fanns utsprida fanns det något som såg otäckt likt en bajshög mitt i rummet. Försökte de att äckla ut henne så mycket som möjligt? Kanske hade de gjort det hela till en lek för att se hur långt de kunde driva städaren.
Även om hennes instinkter och ilskan som börjat bubbla upp inom henne sade eller skrek till henne att hon fått nog bet hon sig själv i läppen och gick in. Det stank. Beslutsamt drog hon på sig plasthandskarna och tog itu med jobbet som väntade henne och som var allt annat än trevligt med tanken på att kunna betala hyran denna månaden med i sinnet.

1 okt, 2013 16:04

Borttagen

Avatar


Nax sprang ut på gatan och vidare till busshållplatsen. 10 minuter till bussen kom: för lång tid. Så då beslöt sig Nax att han kunde springa in till stan istället. När han kom fram slängde han upp dörrarna och råkade slå omkull någon.

1 okt, 2013 16:32

Borttagen

Avatar


Fortfarande något äcklad efter dagens skift drog Maya på sig kappan över sin uniform. Även om det var pinsamt att ha på sig den så var det i alla fall bättre än att byta om på hotellets omklädningsrum och det hade hon lärt sig den hårda vägen.
Maya rynkade något på näsan. Hon kunde fortfarande känna den äckliga doften ifrån skiten och spriten trotts att ingen annan verkade känna av den. Utan att riktigt titta sig för så kände hon hur dörrarna slog upp på henne, hur hon tappade balansen och föll till golvet. Då hon tog emot sig tycktes hon höra hur hennes handled knäcktes till och i nästa stund kom smärtan. Väskan som hängt över hennes axel hade glidit av och de mesta av hennes få ägodelar var spridda över det blanka golvet.
"Fan", muttrade hon samtidigt som hon med en grimas av smärta försökte röra på sin hand ännu utan att kolla upp för att möta vem det än var som slagit omkull henne.

13 okt, 2013 19:17

1 2 3 4 5 6

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Aia & fashion7

Du får inte svara på den här tråden.