(Prs) evee & fashion7
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (Prs) evee & fashion7
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
evee
Elev |
Mall
Namn: Kön: Ålder: Utseende: Intressen: Personlighet: Övrigt: Namn: Adrian Laice (kallas Add) Kön: Man Ålder: 17 Utseende: magrutor, ljusbrunt går, bruna ögon. Intressen: musik, läsa, vänner, tjejer Personlighet: charmig, smart, vänlig, ibland lite kaxig, trevlig, tuff Övrigt: populär bland tjejerna men det är inget har bryr sig så mycket om. Din tur att skriva mall fashion7 ![]() ![]()
25 sep, 2013 23:20 |
|
Borttagen
|
Mall
Namn: Lei Blood Kön:17 Ålder: Kvinna Utseende: Är en sån tjej som visar sin skönhet på ett lite uddare sätt, har alltid korsetter, djupa uringningar, och kjolar med släp. Är smal, väl utvecklad, har vitblont hår till rumpan. Har smala läppar, har lagom höga kindben, naturligt perfekta ögonbryn och stora, isblå (lite läskiga) ögon med låååånga ögonfransar. Intressen:Läsa, iaktta andra, skriva sjunga och skrämma andra. Har aldrig vart särskilt intresserad av killar (kommer antagligen förändras) Personlighet: Är varken tystlåten eller pratsam, agerar alltid vaksamt i andras närhet och visar aldrig någonsin någon typ av godhet. Övrigt: Hon är föräldralös och har egen lägenhet. Jobbar på ett företag 3 ggr i veckan och på McDonalds 1 gång i veckan för att kunna betala för lägenheten. Stirrar ofta Börja d 25 sep, 2013 23:33 |
|
evee
Elev |
(Ok)
Jag gick ut ur min lägenhet jag hade skaffat tidigare i sommar, jag hade precis fått allt på plats. Jag gick ner till parker och satte mig på en bänk, bänken var lite fuktig av nattdaggen som ännu inte torkat av solens värme än. Jag ser ut mot den lilla sjön. ![]() ![]()
25 sep, 2013 23:36 |
|
Borttagen
|
Jag gick långsamt mot den lilla parken och hoppades innerligt att jag skulle få vara ensam. Mitt släp lät mjukt mot trottoaren och kompenserade mot tystheten i det öde kvarteret i hålan Engelsfors. Det var många år sedan folk faktiskt bott i Engelsfors, de enda som spenderade någon som helst tid här var gymnasieeleverna som kom och gick från skolbygnaden. När jag kom till parken såg jag drekt att någon var där. Fan. Var det ännu en elev som kommit för att förorena luften än mer med cigg?? Nej, jag kom ihåg alla ansikten jag sett, den här var ny. Med tunga steg som ekade över parken klampade jag kallsint mot killen.
25 sep, 2013 23:43 |
|
evee
Elev |
Jag hörde steg och öppnade min pocketbok jag hade med mig. Djävulens märke, en bra bok. Jag började läsa.
![]() ![]()
25 sep, 2013 23:46 |
|
Borttagen
|
Jag stannade framför killen och satte händerna i midjorna. "Vad. Gör. Du. Här?"
25 sep, 2013 23:48 |
|
evee
Elev |
25 sep, 2013 23:49 |
|
Borttagen
|
Jag fnyser retligt. "En öde stad är inget ställe för dig snygging! Stick, jag vill vara här ensam!"
Jag stirrar argt på honom med mina uggleögon. De ser en rörelse till höger i min syn vinkel och jag får snabbt upp min kniv. Jag vänder mig mot rörelsen och siktar min kniv mot en annan kille, som röker. "Hej. Då." säger jag kallt. Killen springer skrämt iväg, med sin äckliga Cigarett. 25 sep, 2013 23:54 |
|
evee
Elev |
25 sep, 2013 23:57 |
|
Borttagen
|
Jag rynkar irriterat på ögonbrynen och ler sedan. Jag skrockar kallt och säger: "Välkommen då till öde kvarteren, välkommen till min diktatur.". Och med de orden vänder jag och går mot den mörkaste gränden.
26 sep, 2013 00:01 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen