Spegeln som tog makt över Wendy.
Forum > Fanfiction > Spegeln som tog makt över Wendy.
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Titel: Spegeln tog makt över Wendy.
Rating: PG, men dock förblir det skräck stycken. Men jag säger till, annars förblir det PG - 13, om du / ni är känsliga. Utspelas: Det här utspelar sig under Cedric Diggorys sjunde år på Hogwarts. Handling: MED ANDRAS ÖGON. Wendy gick knappt in till lektionerna när hon fastnade i spegeln på morgnarna. Hon såg sitt ansikte som motbjudande, utseendet skiftade och hon var aldrig nöjd. Att tänka på hur andra såg på henne och att se sin egen spegelbild var det allra värsta. Men det är något konstigt med Wendys spegelbild, det konstiga är att hon har skönhet och alla andra önskar sig att de hade hennes skönhet såklart, men hon kan inte egentligen inte se hur vacker hon är. Om du vill veta mer om vad som kommer att hända under Wendys sjätte år, så får du öppna spoilern. Spoiler: Tryck här för att visa! Spoiler: Tryck här för att visa! 21 sep, 2013 00:03
Detta inlägg ändrades senast 2013-09-21 kl. 08:25
|
|
Borttagen
|
Vet du vad, SMOKESMOKE?
DET ÄR DEN VÄRLDENS BÄSTA IDE!!!!! FORTSÄÄÄÄTTTTTTT....!! 21 sep, 2013 00:41 |
|
Alma123!!
Elev |
jättebra! men glömm inte dina andra ff. annars kanske du mst lägga ner ngn och edt vill vi inte
"Man måste väl inte ha en belöning att se fram emot för att kämpa? Att ha kämpat kan väl vara belöning nog!" -Sagt under HP-eventet Riddikulus 2013. Enda gången jag backar är när jag tar sats! 22 sep, 2013 19:00 |
Forum > Fanfiction > Spegeln som tog makt över Wendy.
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen