Vad vill ni bli som vuxna?
Forum > Off Topic > Vad vill ni bli som vuxna?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Simonlack
Elev |
Jag vill bli något inom musiken men det är för svårt och läskigt så jag vill bli sjuksköterska istället! Manliga heter väl så?
Lily and James one of the cutest couple of time! 5 apr, 2011 20:27 |
|
jan
Elev |
Präst !
Och som vuxen vill jag att mugglis fotfarande fins ! Jag tror livet är en dröm. Men vad händer den dagen du vaknar från denna dröm?
5 apr, 2011 20:29 |
|
Simonlack
Elev |
hahahaha jan min pappa är präst
Lily and James one of the cutest couple of time! 5 apr, 2011 20:32 |
|
Salazar1
Elev |
När jag är vuxen vill jag bli proffsbrottare och käna pengar på det! eller flytta till new york med Moldemort och öppna en Hår och Make over salong
Slytherin Pride 5 apr, 2011 20:36 |
|
jan
Elev |
Skrivet av Simonlack: hahahaha jan min pappa är präst Oh din pappa bra pappa du har ! ♥ Jag tror livet är en dröm. Men vad händer den dagen du vaknar från denna dröm?
5 apr, 2011 20:39 |
|
Li
Biträdande rektor |
Jag vill bli lärare, så det är ju tur att jag utbildar mig till det
without something there is no nothing 5 apr, 2011 20:45 |
|
childhoodlight
Elev |
5 apr, 2011 20:46 |
|
Celebikai
Elev |
5 apr, 2011 20:50 |
|
Roretta
Elev |
Ville förut bli mangatecknare. HAHA...... men, eh, ej japan = 0.002 % chans att lyckas. Och jag är inte så ambitiös.
Just nu siktar jag på något inom sociologi, psykiatri, språkvetenskap, kriminologi etc.... Fast de flesta i min klass säger att de spöar mig om jag inte utbildar mig till illustratör jag ba va haha Berits hand touched fried chicken. /proud 5 apr, 2011 20:54 |
|
Simonlack
Elev |
Skrivet av Li: Jag vill bli lärare, så det är ju tur att jag utbildar mig till det Det vet jag, jag har börjat läsa din blogg Lily and James one of the cutest couple of time! 5 apr, 2011 21:18 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen