Voldemorts återkomst
Forum
> Fanfiction
> Voldemorts återkomst
|
Borttagen
|
Jag ska börja skriva en ff.
Namn:Voldemorts återkomst.
Hoppas ni gillar den.
Ska jag börja?
31 aug, 2013 15:36
|
|
Borttagen
|
Vad handlar den om?
Om den handlar om vad jag tror den handlar om, så tror jag den är jättebra! 
31 aug, 2013 15:47
|
|
Borttagen
|
Kpitel1:Harry,Ron och Hermione börjar sitt fjärde år på Hogwarts.
Men ingenting är som det brukar.
De gick för att äta mat i stora salen.Men inga elever,Lärare eller prefecter var där.Det var bara de tre.
Var är alla sa Ron förvånatt.
Hermione bara stog där och stirade på de tomma borden.
Harry gick ut från rummet .Ron och Hermione följde efter honom ut ur rummet.
Där såg de nästan huvud löse nick.
Vra har alla tagit vägen frågade Harry Nick.
Nick svarade inte.
Harry tittade med en frågande blick på Hermione.
Han verckar inte kunna höra dig sa Hermione.
31 aug, 2013 15:59
Detta inlägg ändrades senast 2013-08-31 kl. 21:49
Antal ändringar: 2
|
|
Borttagen
|
Brraa, meer. 
31 aug, 2013 16:01
|
|
Borttagen
|
Kapitel2:Harry vaknade av att Ron väkte honnom.
Harry,Harry.Du har försåvitt dig utbrast ron.
Harry tittade på klockan. Men klockan är ju bara 6.
Men den klockan går ju fel.Skunda dig.När Harry hade klätt på sig så skundade han sig till stora salen.Det var bara nåra elever kvar.Harry propade i sig två mackor.Vi har bara 5 minuter kvar till vår nästa lektion.
31 aug, 2013 16:08
Detta inlägg ändrades senast 2013-08-31 kl. 21:50
Antal ändringar: 1
|
|
Borttagen
|
31 aug, 2013 16:52
|
|
Borttagen
|
Kapitel 3:När Harry var klar så sprang han till sin lekiton i örtlära.
Hej .Harry du är sen sa professor sprout.Förlåt sa Harry och stälde sig mellan ron och Hermione. När lektionen var slut så fick de en massa läxor.
Hjälp så mycket läxor utbrast Ron med en trött röst.
Harry suckade.
Jag kan hjälpa er med läxorna om ni vill sa Herminoe.
Tack sa Ron.
Varför kom du så sent frågade Hermione Harry.
Jag var bara trött sa Harry.
Men då kom Hedwig. Harry tog ett grep om brevet och klapade Hedwig försktigt på ryggen.Vad står det sa Ron. Harry öpnade brevet.
31 aug, 2013 21:47
Detta inlägg ändrades senast 2013-08-31 kl. 22:00
Antal ändringar: 1
|
|
Borttagen
|
31 aug, 2013 21:49
|
|
Borttagen
|
Kapitel4: Där det stog : Harry Potter pojken som överlevde.
Du är inte värd någonting. När ska du börja agera ?
Du kommer att förlora.Du är bara en hopplös pojke.
Hälsningar Anonym.
Vem var det där ifrån sa Hermione och såg orolig ut.
Harry svarade inte .Han läste det om och om igen.
Harry jag tycker att du ska visa brevet för Dumbledore.
Jag håller med Hermione sa Ron bestämt.
Harry vek ihop brevet .Jag vet inte riktigt sa Harry.
Men Harry...
Okej då sa Harry.
31 aug, 2013 21:59
|
|
Borttagen
|
BRAA BRAA OCH MYCKET BRA KEEP GOING GIRL. ♥
31 aug, 2013 22:09
|
Du får inte svara på den här tråden.