Reflection.
Forum
> Fanfiction
> Reflection.
|
Borttagen
|
Titel: Reflection.
(Kan jag gömma mig i en dröm, å glömma mig själv?)
Rating: Helst över 10 eller 11 år.
Språk: Svenska, det kan dock förbli engelska meningar.
Karaktärer; Ariel Fa och Draco Malfoy.
Handling;
Ariel och Dracos förhållande hade nåt sitt slut efter ett par långa månader, men ändå har inte deras förhållande nåt sitt slut.
Ariel kämpar med att få tillbaks Draco, men är möjligt att vinna tillbaks hans hjärta?
Här får vi följa Ariels och Dracos annorlunda kärlekshistoria på Hogwarts.
30 aug, 2013 21:14
|
Du får inte svara på den här tråden.