Ginny och den förtrollade snäckan.
Forum > Fanfiction > Ginny och den förtrollade snäckan.
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Det här är min första ff. Jag vet inte ens riktigt vad det är men... Här kommer det ! Sry om det finns stavfel.
Säg om ni vill ha mer Kap 1 Jag vaknade av den ringande väckarklockan. Jag suckade och försökte ignorera det irriterande ljudet och somna om. - Ååh ! Stönade jag och stängde av klockan. Skolan skulle börja imorgon och jag hade massor att göra. Jag skulle putsa kvasten, sy min mantel och packa ner allting. Jag reste mig och gick trött fram till klädskåpet. Jag drog på mig ett par slitna jeans och en lite för stor t- shirt. Jag sprang ner för trappan och hälsade snabbt på mamma som stod och kokade gröt. Jag sprang till kvastförrådet och tog fram min kvast och började putsa den slitna kvasten. Jag börjar nynna på en gammal sång som mamma ofta sjöng åt mig då jag var liten. Kvasten ville inte alls bli ren. Ahaa, Fred och George såklart ! Jag suckade och kastade svampen åt sidan. - Fred, George, kom hit ! Ropade jag surt. - Vad är det nu då, syrran ? Frågade George som just hade kommit fram till mig. Jag höll upp kvasten och tittade frågande på Fred som också hade kommut in just. De såg på varandra och skrattade. - Förlåt, vi var tvungna ! Sade de i kör och såg på mig. Jag kastade kvasten vid deras fötter och blängde på dem. - Putsa den då ! Sade jag och klampade surt därifrån. Jag satte mig vid köksbordet och suckade. Dumma Fred och George. Jag dukade fram frukost åt mig och gjorde åt mig några mackor. Jag läste dagens the daily prophet. Det var ingenting intressant tyckte jag. Jag hörde hur Ron snarkade på övrevåningen, och började bli lite smått irriterad. Varför skulle han få sova och inte jag ? Jo, föratt han var klar och blah, blah, blah. Jag suckade och lutade huvudet i händerna. 26 aug, 2013 20:58 |
|
Alma123!!
Elev |
jättebra jag är på!
"Man måste väl inte ha en belöning att se fram emot för att kämpa? Att ha kämpat kan väl vara belöning nog!" -Sagt under HP-eventet Riddikulus 2013. Enda gången jag backar är när jag tar sats! 27 aug, 2013 15:09 |
|
Borttagen
|
Jättebra!
Bevakar som du kanske redan gissat Och ska jag tagga folk som gillar att läsa ff:s? 27 aug, 2013 15:13 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jättebra! Bevakar som du kanske redan gissat Och ska jag tagga folk som gillar att läsa ff:s? Skrivet av Alma123!!: jättebra jag är på! Om du vill 27 aug, 2013 15:42 |
|
Hermione c:
Elev |
jag tycker den är helt bra fortsätt bevakar
läs gärna min FF:http://mugglarportalen.se/#forum.php?topic=33037, http://mugglarportalen.se/#forum.php?topic=34986&page=1 2 sep, 2013 17:24 |
|
Borttagen
|
Kap 2 kommer då typ 2 till har sagt att det är bra cx Jag vill inte skriva om det är dåligt.
2 sep, 2013 17:26 |
|
Hermione c:
Elev |
okej
läs gärna min FF:http://mugglarportalen.se/#forum.php?topic=33037, http://mugglarportalen.se/#forum.php?topic=34986&page=1 2 sep, 2013 17:30 |
Forum > Fanfiction > Ginny och den förtrollade snäckan.
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen