[PRS] Internat med möjligheter.
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > [PRS] Internat med möjligheter.
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
kotte7
Elev |
min mall Queen Boo
Namn: Kathrine lejon Vampyr/människa: Människa Ålder: 14 Personlighet: rollas fram Utseende: långt brunt hår, klarblå ögon Ganska kort. Gillar: Äventyr. Gillar inte: Tråkiga saker Intressen: Äventyr, läsa om äventyr uppleva äventyr, springa, klättra och måla. Bra på: Att uttsätta sig för äventyr, måla. Dålig på: Vara 100 procent lydig. Kön: kvinna familj: Mamma dog i canser får 2 år sen. Pappa jobbar på kontor och är ''grå''. Vad är din mall. 12 aug, 2013 12:01 |
|
Queen Boo
Elev |
Namn: Selena Light. (Smeknamn See)
Vampyr/människa: Vampyr Ålder: 16 Personlighet: Kaxig och rättfram, alltid uppkäftig. Lyder aldrig om man inte ber snällt, istället gör hon tvärtom. Väldigt nyfiken, undersöker alltid saker även om de är farliga. Utseende: Gillar: Hästar och böcker Gillar inte: Spindlar, djurplågeri och populäraste killen i klassen. Intressen: Ridning, svärdsfäktning och karate Bra på: Att rida, att slåss, att irritera andra och att rymma och (I'm a härmapa) hamna i äventyr Dålig på: Att vara tyst, att inte irritera andra och att (härmapan är här igen) lyda Kön: Tjej Det var min mall, kan vi säga att man har en sorts idrottslektion förutom de vanliga som man får välja mellan några olika? I så fall har Selena valt Karate och ridning, svärdsfäktning, och i karaten och svärdsfäktningen är hon enda tjejen i sin klass. Ska det vara uppdelat efter ålder eller kunskap? jag är jättecoolig älska mig plz 12 aug, 2013 12:11
Detta inlägg ändrades senast 2013-08-12 kl. 12:14
|
|
kotte7
Elev |
Ok vem börjar?
12 aug, 2013 12:14 |
|
Queen Boo
Elev |
Du, läs sista delen i min mall. jag ändrade inlägget.
jag är jättecoolig älska mig plz 12 aug, 2013 12:15 |
|
kotte7
Elev |
Jag tycker attt det ska vara uppdelat i kunskap.
Visst kan det vara idrottlektioner 12 aug, 2013 12:18 |
|
Queen Boo
Elev |
Bra, jag börjar där jag blir märkt, du kan börja var du vill.
jag är jättecoolig älska mig plz 12 aug, 2013 12:20 |
|
kotte7
Elev |
Ok jag börjar första dan på skolan.
12 aug, 2013 12:23 |
|
Queen Boo
Elev |
mm... Du börjar. när man kommer till skolan gör mn ett prov för att se vilken klass man hamnar i
jag är jättecoolig älska mig plz 12 aug, 2013 12:24 |
|
kotte7
Elev |
okej.
Bussen svänger runt en krök och så syns skolan. Jag tycker den är vacker, med murgröna som klättrar upp på tegelväggarna. Det liknar ett gammalt slott, med tinnar och torn. Bussen bromsar in och alla reser sig upp för att komma ut. Samma sak gör jag. 12 aug, 2013 12:30 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag går i korridoren med Ayla. ''See, det står en snygg kille vid ditt skåp'' säger hon. Jag tittar upp och väntar mig Kevin, men en blek kille med tatuering runt handleden står där.
jag är jättecoolig älska mig plz 12 aug, 2013 12:33 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen