Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Rolla Dramione?

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rolla Dramione?

Användare Inlägg
Rawi
Elev

Avatar


Vill någon rolla Dramione med mig?
Jag rollar helst Hermione, men kan rolla Draco om det behövs.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2F73dbe5d35008de81b4b2703bb354ef5c%2Ftumblr_mh7pilhC591qcob4to1_500.gif

11 aug, 2013 13:05

H.Diggory.Grävling
Elev

Avatar


Ja!Vad kul. Jag är med. Kan vara Draco
Ps. Jag är inte inne så.ofta men det skulle vara kul att rolla.

<3 HP, LOTR, HOBBIT, 1D, GLEE, LES MIS ! <3 https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fimg41.glitterfy.com%2F14003%2Fglitterfy4015704T522B81.gif

3 dec, 2013 15:28

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rolla Dramione?

Du får inte svara på den här tråden.