PRS mellan Lovisa Granger och Auroren
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> PRS mellan Lovisa Granger och Auroren
|
Borttagen
|
Auroren! Här är vår rolltråd!
Mall:
Fullständigt namn:
Ev. Smeknamn:
Kön:
Ålder:
Utseende:
Elevhem:
Blodstatus:
Intressen:
Personlighet
Stav:
Patronus:
Quidditch:
Annat:
Animagus:
Blir det bra?
6 aug, 2013 11:06
|
|
Borttagen
|
6 aug, 2013 11:21
|
|
Borttagen
|
Fullständigt namn: Maya Lily Vilie
Ev. Smeknamn:May
Kön: Tjej
Ålder:11
Utseende: Blont hår till axlarna, blå, glittrande ögon, smal och lagom längd.
Elevhem: Ravenclaw
Blodstatus: Mugglarfödd
Intressen: Magi, läsa, teckna
Personlighet: Alltid glad, vänlig och en bra vän
Stav: 11, 5 tum apelsinträ, enhörningshår som kärna.
Patronus: Kolibri
Quidditch: Jagare
Annat: Är tvillingsyster till William Vilie.
Animagus: ingen
6 aug, 2013 19:06
Detta inlägg ändrades senast 2013-08- 7 kl. 12:03
Antal ändringar: 2
|
|
Borttagen
|
Fullständigt namn: William Cruz Vilie
EV. Smeknamn wil
Kön:kille
Ålder: 11
Utseende: blont hår oftast back slip blåa ögon
Elevhem:Ravenclaw
Blodstatus: mugglarfödd
Intressen: Läsa magi teckna
Personlighet: oftas glad och rolig
Stav: 11,5 äppelträ, enhörningshår
Som kärna
Patronus: älg
Quidditch: vaktare
Animagus: ingen
Annat: är tvilling bror till Maya Vilie
7 aug, 2013 07:09
Detta inlägg ändrades senast 2013-08- 7 kl. 12:02
Antal ändringar: 1
|
|
Borttagen
|
Vänta, nu har ju vi exakt likadan stav! Jag kan byta från äppelträ till apelsinträ.
7 aug, 2013 07:25
|
|
Borttagen
|
7 aug, 2013 10:11
|
|
Borttagen
|
Men varje stav är unik, ingen stav är lik den andre.
7 aug, 2013 11:25
|
|
Borttagen
|
jag och Maya lekte i parken mitt i mot vårat hus. Maya gungade och jag klättrade.
7 aug, 2013 12:52
|
|
Borttagen
|
Mamma ropade på oss.
-Kom barn! Vi ska planera inför att mormor kommer i morgon.
Jag svor tyst för mig. Mormor Marge var en mardröm, och särskilt på födelsedagar. Vi fick en gammal chockladkaka som hon hade haft i minst 2 år. Jag tittade på William och ryckte på axlarna. Högst ovilligt gick jag mot huset.
7 aug, 2013 13:01
|
|
Borttagen
|
Mamma sa att vi skulle åka till Marge imorgon. Jag himlade med ögonen. Vi åkte genast jag gick till kylskåpet och ät så mycket jag kunde, för Marge lagade maten för 3år sen!
7 aug, 2013 13:17
|
Du får inte svara på den här tråden.