Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

NÅGON SOM VILL ROLLA HP?

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > NÅGON SOM VILL ROLLA HP?

1 2 3 ... 11 12 13
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


nån som vill rolla hp? skriv gärna


du kan vara nybörjare eller aldrig gjort det förut!

(jag hoppas att om det är första gången så kommer du in i det snabbt och tycker det är superkul)(som mig....^^)

men du ska gärna vara aktiv.



mall:




Fullständigt namn:

Ev. Smeknamn:

kön:

Ålder:

Utseende:

Elevhem:

Blodstatus:

Intressen:

Personlighet:

Stav:

kärna

Patronus:

Quidditch:

Annat:

Animagus:






min mall:




Fullständigt namn: Amaya Ichigo Motoyoshi

Ev. Smeknamn: (INGET)

kön: tjej

Ålder:11 (vi börjar från början)

Utseende: (min profilbild)

Elevhem: Ravenclaw

Blodstatus: Renblod

Intressen: läsa, teckna...

Personlighet: snäll, omtänksam, gullig....

Stav: 11½ tum rosenträ enhörnings hår som kärna

Patronus: delfin

Quidditch: Lag kapten och sökare i Rawenclaws quidditch lag

Annat: Kommer från japan och det blir hon retad för av slytherinnarna. är allmänt gullig och söt, ganska tystlåten och blyg. gillar djur och hippogriffen, går på ridning


Animagus: katt

4 aug, 2013 07:59

Detta inlägg ändrades senast 2013-08- 4 kl. 08:39
Antal ändringar: 1

ginny 23
Elev

Avatar


Jag är med!!


Fullständigt namn: Taylor Lily Markham

Ev. Smeknamn:inget

kön: Tjej

Ålder: 11

Utseende:https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fanaiah.blogg.se%2Fimages%2F2008%2Fhenna_hair_23449862.jpg

Elevhem: Gryffindore

Blodstatus:troligen mugglarfödd, har ingen aning

Intressen:Läsa, rida

Personlighet: lätt irriterad. Ofta sur ses nästan aldrig le.

Stav: 9,5 tum järnek enhörningshår som kärna

Patronus: Häst

Quidditch:

Annat: Blev en vecka innan hon fick brevet lämnad av sin mamma på seven-eleven där hennes faster hämtade henne. Har en häst som heter Silver Surf. Han är en Welshponny- Arab 13 år 145 cm i mankhöjd.

Animagus:

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2F99c10254f251b86491f1357658b28359%2Ftumblr_men4qevdBI1rgbtigo1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Fee38e5ec33ee1ac629e8c4fb087b6c34%2Ftumblr_mrvwstC1LJ1soaapxo1_500.gif

4 aug, 2013 08:37

Borttagen

Avatar


Jag är med!

Fullständigt namn: Bella Mary Boot

Ev. Smeknamn: inget

Kön: Tjej

Ålder: 11

Utseende: Midjelångt brunt hår, bruna ögon och fräknar

Elevhem: Ravenclaw

Blodstatus:Renblod

Intressen: Brevväxla, vara med vänner, quidditch (fast hon är väldigt dålig på det).

Personlighet: Vänlig, blir irriterad om någon är petnoga med allt och en schysst kompis. Smartast i sin klass.

Stav: 10, 5 tum, körsbärsträ, enhörningshår.

Patronus: Hare

Quidditch: Åskådare

Annat: tappade en bit av fingret när hon var 4 år, så hennes vänstra pekfinger är halvt. Fick det när hennes bror, Terry gjorde magi av misstag.

Animagus: Blir det under hennes sjätte år, en undulat.

Blir det bra?

4 aug, 2013 09:04

Detta inlägg ändrades senast 2013-08- 4 kl. 15:58
Antal ändringar: 2

Borttagen

Avatar


så vi kan väl små-börja lite ginny 23 och lovisa granger

4 aug, 2013 09:12

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
så vi kan väl små-börja lite ginny 23 och lovisa granger


Okej, första gången jag rollar, jag börjar inte!!!!!

4 aug, 2013 09:13

Borttagen

Avatar




äntligen så stod jag på perrongen där tåget går... tåget till hogwarts .... det som jag hade väntat på.. det skulle ske i dag... äntligen!

jag kramade farväl mamma och pappa... jag såg hur mammas ögon blev tårfyllda. jag gick tillbaka till henne och gav henne en till kram...

jag gick på tåget och gick in i en kupe som var tom satte mig ner tog fram mitt ritblock och började skissa...

4 aug, 2013 09:16

Borttagen

Avatar


Jag följde efter Terry på tåget. Han gick och satte sig i en kupé med sina kompisar. Jag vinkade till mamma. Hon hade ögonen fyllda av tårar, nu var hon ensam hemma. Till slut hittade jag en kupé. Där satt bara en flicka som såg ut att vara i min ålder. Hennes brun-röda hår täckte hennes skissblock, och jag satte mig mitt emot henne.

4 aug, 2013 09:20

Borttagen

Avatar


jaq tittade upp, det satt en flicka mittemot mig ''hej'' sa jag försiktigt

4 aug, 2013 09:22

Borttagen

Avatar


Flickan mitt emot mig sa "hej" lite försiktigt. "Hej", svarade jag. "Jag heter Bella, Bella Boot." Jag var lite blyg, men det var roligt att ha hittat en vän så här tidigt, Terry hittade inte sin förrän sin andra vecka på Hogwarts.


(ginny 23, ska du skriva ditt rollingg nu?

4 aug, 2013 09:26

Detta inlägg ändrades senast 2013-08- 4 kl. 09:32
Antal ändringar: 3

Borttagen

Avatar


''trevligt att träffas'' sa jag... ''mitt namn är Amaya Motoyoshi''






(Det är ingen ordning och ginny 23 är inte online)

4 aug, 2013 09:32

1 2 3 ... 11 12 13

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > NÅGON SOM VILL ROLLA HP?

Du får inte svara på den här tråden.