Kira o Misa på Hogwarts
Forum > Fanfiction > Kira o Misa på Hogwarts
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
MatteSweet
Elev |
Ja tänkte börja skriva på min fjärde ff, hoppas ni gillar den
Kapitel 1 Solen sken genom fönstret till sovsalen och rummet lös upp. Allavar vakna förutom min vän Misa som sov. Jag gick upp ur sängen, öppnade min koffert och bytte om till min skoklädnad. Sedan gick jag bort till Misas säng och väckte henne. -God morgon Misa! sa jag och satte mig på hennes säng. - God morgon Kira! sa Misa och hon gick upp ut sängen och bytte om hon med. -Vad börjar vi med? Frågade Misa och jag gick bort till min låda, öppnade den och tog fram mitt schema. -Örtlära med Rawenclaw! sa jag och vi gjorde sällskap mer till stora salen.... Jag och Misa går vårt 5år på Hogwarts. Båda ät renblodiga och går i elevhemmet Gryffindor. Det bästa med Hogwarts, är allt. Våra tre närmsta vänner går i rawenclaw och hufflepuff. Det är Haruhi och Misaki från Rawenclaw och Amu från Hufflepuff, fast dom går sitt fjärde år på Hogwarts. Haruhi och Amu är mugglarfödda och Misaki är renblodig. Ja, mer kommer sen... Rollerna är personer i IRL som är mina vänner.. Skicka gärna en uggla ;) 1 aug, 2013 22:47 |
|
James_Tagghorn_Potter
Elev |
Kira= Voldemort för att han dödar en massa folk OCH Draco för att han är så snygg xP
Misa= Bellatrix för att hon gör typ allt som Kira ber henne, och Pansy för att hon är kär i Kira xP Nu är ju det bara vad jag tycker. Jättebra kapitel förresten! *bevakar* 11 sep, 2013 01:18 |
|
MatteSweet
Elev |
Kapitel 2
När vi var framme vid stora salen var det inte många uppe. Det.satt bara några elever från varje elevhem vid sina bord. Misa och jag gick o satte oss vid vårt bord. Vi tittade på vad som fanns och äta. Till slut tog vi lite rostat bröd och lite halvbrända bacon. När vi hade ätit halva frukosten så kom Misaki och Haruhi in och satte sig bakom oss. -God morgon! Sa de till oss. God morgon! Sa vi tillbaka och sedan gick vi och slängde maten och begav oss sedan till vår lektion. ( kira och Misa spelas av några vänner från min klass) Skicka gärna en uggla ;) 1 okt, 2013 19:57 |
|
Sindara
Elev |
Vad bra hittills xD
1 okt, 2013 20:03 |
Forum > Fanfiction > Kira o Misa på Hogwarts
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen