Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Utan ondska

Forum > Fanfiction > Utan ondska

Användare Inlägg
grangerhermione
Elev

Avatar


Hej! Jag tänkte göra en liten fanfiction här, hoppas att du gillar den!
----------------------------------
Namn: Utan ondska
Språk: Svenska
Kapitel: Ca 12 (vet inte riktigt än...)
Färdigskriven: Nej
Handling: Här har Voldemort aldrig existerat och därför lever fortfarande alla som han mördat. I och med detta växer Harry upp med sina föräldrar, får andra vänner och är inte längre känd. Men problemen slutar ändå inte upphöra...
-------------------------------------------
Jag hoppas att ni vill läsa, det skulle vara jätteroligt! Första delen kommer snart!

´´Everyone has a magical spirit´´

1 aug, 2013 18:32

Borttagen

Avatar


Det låter spännande, bevakar

1 aug, 2013 18:37

powerntouch
Elev

Avatar


Verkar jättebra, bevakar!

2 aug, 2013 13:55

Borttagen

Avatar


*Bevakar*

6 aug, 2013 06:31

Forum > Fanfiction > Utan ondska

Du får inte svara på den här tråden.