Random rollspel för flera
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Random rollspel för flera
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Jessica Tonks
Elev |
Jag har äntligen tagit mod till mig och ska skapa ett rollspel för flera. Har i princip bara rollspelat med en person i taget. Så det är väl dags att ändra lite på det xD
Jag har ingen story eller något ännu, det tänka jag att man kunde hitta på tillsammans. Men har åtminstone tänkt att det ska vara fantasy. Har också en del "regler" för rollspelet så att säga: -Man ska skriva i han/hon form, inte jag form. -Man ska skriva helst några meningar men om det är en så är det inte hela världen. -Man ska helst ha relativt bra grammatik och stavning. -Inte rollspela flera sidor utan att de andra har hunnit skriva lite också. -Inte döda någon annans karaktär. Söker 2-3 rollspelare. Så komsi komsi nu! ;D Notera dock att det här är som ett "prov"rollspel för mig då jag som sagt nästan aldrig rollat med flera förut.
31 jul, 2013 19:38 |
|
Borttagen
|
Jag vill vara med. Men jag har aldrig rollat förr, så det kan bli dåligt.
Ska jag skicka mall? 1 aug, 2013 18:03 |
|
Borttagen
|
Jag är gärna med och rollar det här kan bli kul
1 aug, 2013 20:54 |
|
Jessica Tonks
Elev |
Kul kul!
Lovisa Granger kul att du vill vara med som sagt, och hoppas du tycker rollspel blir kul! Men ingen mall än eftersom vi ska komma på en story först
1 aug, 2013 21:08 |
|
Borttagen
|
Joinar om jag får? Kan vi köra något i graceling-stilen typ? Eller typ...vampyrer. Fast inte som i serien med bella och edward, eller vad de nu heter xD
1 aug, 2013 23:10 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Joinar om jag får? Kan vi köra något i graceling-stilen typ? Eller typ...vampyrer. Fast inte som i serien med bella och edward, eller vad de nu heter xD Nej, tycker inte Twilight är så bra. Ja, nånting med vampyrer blir bra för mig! 2 aug, 2013 06:01 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: yey♥Skrivet av Borttagen: Joinar om jag får? Kan vi köra något i graceling-stilen typ? Eller typ...vampyrer. Fast inte som i serien med bella och edward, eller vad de nu heter xD Nej, tycker inte Twilight är så bra. Ja, nånting med vampyrer blir bra för mig! 2 aug, 2013 06:22 |
|
Borttagen
|
Jessica Tonks, vad tycker du rollen ska ha för story?
3 aug, 2013 08:25 |
|
Jessica Tonks
Elev |
Ursäkta att jag inte svarat ännu, var på middag igår och på festival idag, men utveckla gärna iden ni har där uppe! Jag är för vampyrer så länge det inte är efter någon bok.
3 aug, 2013 16:52 |
|
Borttagen
|
Kanske ett gäng vampyrer som allesammans är förälskade i en vmpyrflicka, och att det blir problem med vänskapsbanden och det?
Eller något annat? 3 aug, 2013 18:11 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen