Rolla Drarry? :3
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rolla Drarry? :3
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Eftersom både rollspel och Drarry är så himla mys!
Har aldrig rollat HP förut, men nån gång måste ju vara den första. c: Så. Skulle någon vilja rolla lite Drarry med mig? 11 jul, 2013 00:08 |
|
C3R4
Elev |
Jag skulle gärna göra det.
♡2NE1♡BIGBANG♡akmu♡ 28 jul, 2013 20:56 |
|
Borttagen
|
Me too, fast jag antar att det är för sent nu :c
12 jun, 2014 14:45 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rolla Drarry? :3
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen