Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Rolla Drarry? :3

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rolla Drarry? :3

Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Eftersom både rollspel och Drarry är så himla mys!
Har aldrig rollat HP förut, men nån gång måste ju vara den första. c:

Så. Skulle någon vilja rolla lite Drarry med mig?

11 jul, 2013 00:08

C3R4
Elev

Avatar


Jag skulle gärna göra det.

♡2NE1♡BIGBANG♡akmu♡

28 jul, 2013 20:56

Borttagen

Avatar


Me too, fast jag antar att det är för sent nu :c

12 jun, 2014 14:45

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rolla Drarry? :3

Du får inte svara på den här tråden.