Molly och Arthurs barn
Forum
> Fanfiction
> Molly och Arthurs barn
|
Borttagen
|
Charlie:
Molly var gravid i femte månaden, men det visade sig att det blev missfall, vi blev så ledsena så vi försökte igen, Molly blev gravid och i nionde månaden så åkte hon till BB, hon kom hem utan bebis, Arthur fruktade det värsta men sen drog Molly in en liten barnvagn
" Här har vi Charlie " Sa Molly och log..
Bill:
Molly kom hem från BB igen, hon öppnade dörren och kom in med samma barnvagn som Charlie hade förr..
" Det här är lilla Bill " Sa Molly mjukt
Percy:
Molly öppnade dörren igen, hon drog in barnvagnen som både Charlie och Bill hade haft
" Här är lille Percy " Sa Molly
Charlie kom springandes och tittade in i barnvagnen och sen skrattade han
" En till pojke?" Sa han
Fred och George:
Det knackade på dörren hemma på Kråkboet, Arthur öppnade och fick en bebis i sin famn
" Välkommen gumman " Sa han
Sen kom Molly in med en till bebis
" Tvillingar?" Sa Arthur
" Ja " Sa Molly
" Dom ska heta Fred och George!"
Ronald:
Molly öppnade dörren igen och kom in genom dörren med en skrikande bebis i vagnen..
Molly tog upp bebisen och gav honom till Arthur
" En till pojke?" Sa Arthur
" Ja, det är Ronald " Sa Molly
Ginny:
Mollly öppnade dörren och kom in med en tyst bebis i vagnen..
Alla killarna kom springandes och lutade sig över vagnen, alla stelnade
" EN TJEJ!" Skrek alla när dom såg bebisen ligga där med långt orange hår..
" Ja, här är Ginny " Sa Molly och klappade alla på huvudet
30 jun, 2013 22:03
|
|
Borttagen
|
30 jun, 2013 23:05
|
|
Borttagen
|
Tack, lite konstig men men
30 jun, 2013 23:06
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Tack, lite konstig men men
Det var jättebra 
30 jun, 2013 23:07
|
|
Borttagen
|
30 jun, 2013 23:08
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Tack, det värmer syrran
Ingen fara syrran♥ ♥
Fortsätt skriva♥ 
30 jun, 2013 23:09
|
|
Borttagen
|
Ska försöka.. Måste hitta på lite först
30 jun, 2013 23:11
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Ska försöka.. Måste hitta på lite först
Jättebra 
30 jun, 2013 23:13
|
|
Borttagen
|
Charlie:
Charlie växte upp fort och är redan 17 år!
Han åkte till Rumänien för 1 år sen..
Han var mycket saknad
2 jul, 2013 16:30
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Charlie:
Charlie växte upp fort och är redan 17 år!
Han åkte till Rumänien för 1 år sen..
Han var mycket saknad

2 jul, 2013 17:03
|
Du får inte svara på den här tråden.