Den första striden mot Voldemort!
Forum > Fanfiction > Den första striden mot Voldemort!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Den som berättar är Sirius Black!
------------------------------------------------------- Vi satt på Grimmaldiplan och bestämde vad vi skulle göra.. " Var skulle vi kriga?" Frågade Remus Lupin " På stora fältet " Sa jag " Hur tar vi oss dit?" Frågade Alastor Moddy " Vi flyger såklart!" Sa jag Vi gjorde i ordning en massa trollstavar, kvastar, knivar, svärd och yxor.. Ikväll skulle vi i Fenixorden och massor av andra goda häxor, trollkarlar och väsen strida mot Voldemort.. Vi alla var väldigt oroliga.. Men när klockan slog 21.00 var det dags, vi satte oss på våra kvastar och flög iväg, vi var framme efter ca en timme, vi lastade av alla våra vapen och ställde oss på led.. Sen hörde man massor av röster, dom var på väg.. Vi gjorde oss redo och precis när vi var klara dök massor av troll, jättespindlar, dementorer, häxor, trollkarlar och mörka väsen upp och sist kom Vodemort på kvast.. Nu börjades det! FORTSÄTTNING KOMMER OM NÅGON KOMENTERAR!! SKRIV GÄRNA VAD NI TYCKTE! ♥ 24 jun, 2013 17:03 |
|
Fjortis
Elev |
*kommenterar*
Trombones do it louder 24 jun, 2013 17:16 |
|
Borttagen
|
rätt bra faktiskt
24 jun, 2013 17:17 |
|
elliwassabi
Elev |
Bra ♥
Hola Jordinvånare 24 jun, 2013 17:32 |
|
Borttagen
|
Tack, nästa kommer snart
24 jun, 2013 17:37 |
Forum > Fanfiction > Den första striden mot Voldemort!
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen