När Bellatrix gick på Hogwarts..
Forum > Fanfiction > När Bellatrix gick på Hogwarts..
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag gick på Durmstrang förr men blev reglerad för att jag kastade en tortyrförbannelse på en irriterande kille.. Så nu va jag på väg till ett fånigt tåg som skulle ta mig till en löjlig skola i skogen.. Jag sprang igenom väggen som jag hade fått reda på att man skulle göra och blängde surt på alla småungar som kom skrattandes igenom väggen med sina löjliga föräldrar, jag gick in på tåget och satte mig på sätet och slängde upp mina fötter på sätet och surade, jag tog ett tuggummi och blåste stora bubblor, när åkte det här förbannade tåget tänkte jag och kollade ut, jag tog en sockerdricka och drack upp, sen slängde jag flaskan på golvet och sen kollade jag i min väska och fick syn på en banan, jag hatar bananer så jag slängde den på golvet och blåste bubblor och äntligen började tåget åka, när jag blåste den största bubblan så öppnades dörren och en liten fet häxa kollade in
-: Vill du ha något från vagnen lilla vän? -: Nej, jag vill inte ha det där äckliga godiset sa jag Man såg att hon blev lite arg och gick långsamt därifrån -: Hallå, du får stänga dörren efter dig kärring skrek jag och hon kom tillbaks och stängde dörren hårt, det var då jag märkte det, en liten fånig påse låg på golvet, det stod ett stort B på påsen, jag tog ner fötterna och gick och hämtade den, jag satte mig ner och öppnade den, det var massa bönor i, jag tog en grönfärgad och åt, den smakade skitäckligt! Den smakade snor! Jag sprang till dörren och slängde påsen i huvudet på häxan som höll på att ta betalt från en annan unge, häxan tittade åt mitt håll men jag var redan borta, jag satte mig ner och slängde upp fötterna på sätet igen.. Plötsligt stannade tåget och det blev mörkt, jag kollade runt lite i kupen, ingen var där.. Jag tog ner fötterna från sätet och öppnade dörren, där var allt som vanligt, Jag gick ut och bytte kupe, det fanns ingen ledig så jag satte mig brevid en liten ynklig tjej, jag gick in, slängde upp mitt bagage och sa till tjejen -: Flytta på dig! Hon flyttade på sig och ja la upp fötterna på sätet som hon satt på förr, flickan bara tittade på mig när jag rapade och skräpade ner -: Sluta glo! Sa jag och tjejen såg gråtfärdig ut Jag brydde mig inte.. Till sist var vi framme och jag tog all packning och puttade till flickan och gick ut, sen hörde jag en röst -: ALLA NYA KOMMER MED MIG! Det var en enorm gubbe, jag gick fram till honom och sa -: Vad ska du föreställa då? Jätte? HAHAHA Gubben vara vände sig om och gick med ett helt led efter sig med småbarn som skrattade och tittade på mig, jag ruffsade till håret så det låg i för ansiktet, vi fick sitta i små fåniga båtar som åkte av sig själva över sjön, jag gungade på båten jag och 2 till satt i, dom skrek och höll om varandra, jag bara garvade, sen var vi framme 22 jun, 2013 20:39 |
|
Bullen1
Elev |
2 jul, 2013 22:02 |
Forum > Fanfiction > När Bellatrix gick på Hogwarts..
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen