Hogwarts
Forum > Harry Potter > Hogwarts
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Hermione jean
Elev |
Tycker ni att hogwarts skulle vart annorlunda och vilket är erat favo elevhem mitt är Gryffindor
Oculus reparo 26 maj, 2013 11:41 |
|
Borttagen
|
nej, hogwarts är perfekt och mitt favoritelevhem är Ravenclaw ♥
26 maj, 2013 12:00 |
|
lunalovegood!!
Elev |
Hogwarts ska vara som det är.
27 maj, 2013 16:42 |
|
Alice Weasley
Elev |
27 maj, 2013 20:48 |
|
Borttagen
|
Hogwarst är perfekt och mitt favvo elevhem är G!
27 maj, 2013 20:57 |
|
Borttagen
|
Hogwarts är perfekt som det är!
2 jun, 2013 16:24 |
|
SzM
Elev |
Hogwarts är bra som det är och mitt favorit elevhem är Gryffindor eller Slytherin har inte kunnat bestämma mig
2 jun, 2013 17:19 |
|
luna lovegood 21
Elev |
Hogwarts är perfeekto!
Och så är Rawenclaw mitt favorit ämne. 2 jun, 2013 19:38 |
|
SzM
Elev |
2 jun, 2013 19:52 |
|
luna lovegood 21
Elev |
B
Oj! Hehe, RawenClaw är mitt favo elevhem! 2 jun, 2013 20:01 |
Forum > Harry Potter > Hogwarts
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen