Närhälst du är ledsen...
Forum > Harry Potter > Närhälst du är ledsen...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Thepureblood
Elev |
...Föreställ dig Dudley på en cykel.
Miss Krystal Vill du läsa min FF? "För dig motstår jag allt" http://mugglarportalen.se/#forum.php?topic=32452&page=1 18 maj, 2013 00:42 |
|
Dramione99
Elev |
Lite taskigt att bli glad på någon annans bekostnad, kan jag tycka. Men ja, det skulle väl se lite kul ut kanske. fast det beror ju lite på hur stor själva cykeln skulle vara.
18 maj, 2013 11:39 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Dobby skulle stå och jonglera på sadeln medan cykeln rörde sig framåt och stabilt på egen hand. Kan han förhäxa dunkare så kan han absolut cykla!
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 18 maj, 2013 18:28 |
|
Erica
Elev |
21 maj, 2013 19:18 |
Forum > Harry Potter > Närhälst du är ledsen...
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen