Hej alla hoggys
Forum > Harry Potter > Hej alla hoggys
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
iollo
Elev |
Hej jag undrar vem gillar ni mest av hermione eller Luna! Jag tycker Luna e så coool hon är min favvo men vem tycker ni mest om?
14 maj, 2013 20:54 |
|
Borttagen
|
Jag kan inte välja mellan dom två Luna är underbar för hon är sig själv och inte bryr sig om vad andra tycker hermione är underbar på det sättet att hon har för det mesta lösningen på de flesta problemen och jag tycker hon är en underbar person!
14 maj, 2013 21:14 |
|
Borttagen
|
Luna såklart, har aldrig tyckt om Hermione hon är motsatsen till mig dock tillhör vi samma elevhem.
![]() 15 maj, 2013 11:31 |
|
Borttagen
|
Vet inte! Båda!
![]() 15 maj, 2013 19:57 |
|
Hermione jean
Elev |
Hermione men gillar Luna
Oculus reparo 16 maj, 2013 15:34 |
|
Erica
Elev |
16 maj, 2013 20:03 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Två genomtänkta karaktärer som jag gillar mycket! För "några"/många år sedan hade svaret tveklöst varit Luna men Hermione Granger är sjukt cool och awesome!
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 17 maj, 2013 11:19 |
|
Cara Riddle
Elev |
Det är olika, jag menar de är väldigt olika och båda är super mysiga ^^ Böckerna skulle inte varit lika bra utan dem ^^
![]()
17 maj, 2013 20:10 |
|
Eily
Elev |
Hermione!
The last enemy that shall be destroyed is death 17 maj, 2013 20:41 |
|
DramaFTW
Elev |
Luna skulle jag tro.. Eller kanske Hermione.. Fast ne, Luna. Huh, svårt juh..
17 maj, 2013 21:14 |
Forum > Harry Potter > Hej alla hoggys
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen