Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Dobby och Krake.

Forum > Harry Potter > Dobby och Krake.

Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Jag har tänkt lite, inte Dobby eller Krake har ett eget chockladgrodekort (till och med Gandalf har ett.)
Då tycker jag har Dobby och Krake ska få ha ett eget kort.
Tycker inte ni det?

12 maj, 2013 10:46

Borttagen

Avatar


Jo det tycker jag med och missnöjda myrtle borde ochså få ett

12 maj, 2013 12:39

sansson0012
Elev

Avatar


Ja, det skulle vara coolt!

12 maj, 2013 14:16

Borttagen

Avatar


Jag tycker det med!!

12 maj, 2013 16:30

Erica
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Jo det tycker jag med och missnöjda myrtle borde ochså få ett


Har hon inte det?

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F38.media.tumblr.com%2F2c365eb5af979155e8c6bbea33dcc949%2Ftumblr_mt0fa0ywzU1sgz79no1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F33.media.tumblr.com%2Faddb170d891209f756d1e2513a22dc87%2Ftumblr_mt0fmeX2Cu1sgz79no1_250.gif

14 maj, 2013 18:06

Borttagen

Avatar


jag håller med!

17 maj, 2013 14:13

DramaFTW
Elev

Avatar


Tycker jag verkligen, skulla samla på mig en massa Krakekort då juh ♥

17 maj, 2013 21:29

ginnyw123
Elev

Avatar


Det skulle vara kul om det fanns! Men anledningen kanske kan vara att det bara är häxor och trollkarlar på korten?
Och Mily, jag har för mig att det finns ett kort med Myrtle^^

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi47.tinypic.com%2F2m3nyh1.jpg

18 maj, 2013 11:31

emelieio5
Elev

Avatar


Jag älskar dem alferna!




Dobby is a free alf!




"The Moon Loved The Sun So Much He Died Everynight To Let Her Breath"

21 maj, 2013 16:13

Forum > Harry Potter > Dobby och Krake.

Du får inte svara på den här tråden.