Dobby och Krake.
Forum > Harry Potter > Dobby och Krake.
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag har tänkt lite, inte Dobby eller Krake har ett eget chockladgrodekort (till och med Gandalf har ett.)
Då tycker jag har Dobby och Krake ska få ha ett eget kort. Tycker inte ni det? 12 maj, 2013 10:46 |
|
Borttagen
|
Jo det tycker jag med och missnöjda myrtle borde ochså få ett
12 maj, 2013 12:39 |
|
sansson0012
Elev |
Ja, det skulle vara coolt!
12 maj, 2013 14:16 |
|
Borttagen
|
Jag tycker det med!!
12 maj, 2013 16:30 |
|
Erica
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jo det tycker jag med och missnöjda myrtle borde ochså få ett Har hon inte det?
14 maj, 2013 18:06 |
|
Borttagen
|
jag håller med!
17 maj, 2013 14:13 |
|
DramaFTW
Elev |
Tycker jag verkligen, skulla samla på mig en massa Krakekort då juh ♥
17 maj, 2013 21:29 |
|
ginnyw123
Elev |
Det skulle vara kul om det fanns! Men anledningen kanske kan vara att det bara är häxor och trollkarlar på korten?
Och Mily, jag har för mig att det finns ett kort med Myrtle^^
18 maj, 2013 11:31 |
|
emelieio5
Elev |
Jag älskar dem alferna!
Dobby is a free alf! "The Moon Loved The Sun So Much He Died Everynight To Let Her Breath" 21 maj, 2013 16:13 |
Forum > Harry Potter > Dobby och Krake.
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen