Kärlek i Seuol (SV)
Forum > Fanfiction > Kärlek i Seuol (SV)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
rosea
Elev |
Hejsan! Tänkte skriva en berättelse om en svensk tjej som flyttar med sina föräldrar till Sydkorea i ett år
Namn: Kärlek i Seoul Språk: Svenska Rating: Vet inte, 10 kanske? Handling: 16-åriga Freya tvingas (mot sin vilja) att flytta till Sydkorea med sina föräldrar. Hon börjar i en svensk skola där, och får en handledare, den snygge Jing. Jing är mycket engagerad i att visa Freya hela Seoul, och han börjar få känslor för henne. Känner Freya samma sak? Och i så fall, vad händer när hon flyttar hem igen? Verkar det intressant TEBAKS IGEN 9 maj, 2013 23:39 |
Forum > Fanfiction > Kärlek i Seuol (SV)
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen