vem är er favoritkaraktär
Forum > Harry Potter > vem är er favoritkaraktär
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
corne
Elev |
6 maj, 2013 17:34
Detta inlägg ändrades senast 2014-01-26 kl. 19:00
|
|
Hermione jean
Elev |
Hermione Granger
Oculus reparo 7 maj, 2013 19:06 |
|
Erica
Elev |
7 maj, 2013 20:41 |
|
Borttagen
|
Ginny Weasley, hon är sjukt gullig. c:
9 maj, 2013 12:16 |
|
TildeW
Elev |
9 maj, 2013 12:26 |
|
Borttagen
|
Jag gillar så många karaktärer men den jag gillar mest är nog Luna
9 maj, 2013 12:42 |
|
lusianna
Elev |
Ginny för att jag känner igen mig själv lite i henne
Lusianna 9 maj, 2013 12:45 |
|
Erica
Elev |
9 maj, 2013 19:18 |
|
Elzyii
Elev |
Draco såklart ♥
Han är inte en favorit, jag är helt enkelt kär ♥ Läs gärna min ff:n om Draco <3 Läser gärna din som gengäld, och för att jag älskar att läsa! https://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=51873 9 maj, 2013 19:24 |
|
Ginny-Weasley
Elev |
CHO CHANG!!! Bli gjärna min vän!!!
かなり愚かな、素晴らしい! 9 maj, 2013 21:57 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen