Internationella Hp dagen idag!!
Forum > Harry Potter > Internationella Hp dagen idag!!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Annie Potter
Elev |
Japp visste ni det?
Själv fick man reda på det igår Hur firar ni denna underbara dag, eller är det bara som vanligt? Nu disskuterar vi Spoiler: Tryck här för att visa! Mitt motto: Bara för att jag inte gör det som känns fel, betyder inte det att jag är feg. 2 maj, 2013 12:16 |
|
Borttagen
|
Jag ska efter lunceh se på Harry potter filmer och skriva ett inlägg på bloggen. Jag ska även tänka på de som gav sitt liv på striden om hogwards för 15 år sen
2 maj, 2013 12:35 |
|
Ginny Weasley 100
Elev |
2 maj, 2013 13:04 |
|
Annie Potter
Elev |
Mitt motto: Bara för att jag inte gör det som känns fel, betyder inte det att jag är feg. 2 maj, 2013 13:32 |
|
Borttagen
|
GLAD INTERNATIONELLLA HP DAGEN!!!!!!!!!
2 maj, 2013 14:04 |
|
Solkatten
Elev |
På vilket sätt är det den internationella HP dagen?
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 2 maj, 2013 14:18 |
|
Annie Potter
Elev |
Mitt motto: Bara för att jag inte gör det som känns fel, betyder inte det att jag är feg. 2 maj, 2013 15:02 |
|
YES
Elev |
2 maj, 2013 17:31 |
|
Borttagen
|
Jag skall göra nada, för mig är alla dagar HP-aktiga
2 maj, 2013 17:33 |
|
Annie Potter
Elev |
Skrivet av Borttagen: 'Jag skall göra nada, för mig är alla dagar HP-aktiga Haha okej♥ Skrivet av YES: Jag firar med min syster genom att klä ut oss till Hogwarts elever och göra trollstavar! å det hade varit kul♥ Mitt motto: Bara för att jag inte gör det som känns fel, betyder inte det att jag är feg. 3 maj, 2013 08:07 |
Forum > Harry Potter > Internationella Hp dagen idag!!
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen