Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Nevermind [Sv]

Forum > Fanfiction > Nevermind [Sv]

1 2
Användare Inlägg
Elma00
Elev

Avatar


-

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2Ftumblr_m6ozw26eZQ1rysfeao1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2Fc5c3b8f2acb55bb98ae5a32ef2043ab8%2Ftumblr_nc5ejdKuBL1t971s5o1_500.gif

1 maj, 2013 21:17

Detta inlägg ändrades senast 2014-02-22 kl. 15:57
Antal ändringar: 5

Borttagen

Avatar

+1


BRA!!!!!! *bevakar*

2 maj, 2013 14:09

frida longbottom
Elev

Avatar


superduper bra!!! :'DD

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2Fd7781e075d8e42e316812230a01da9f5%2Ftumblr_nch8deK7LR1s8yicyo1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F38.media.tumblr.com%2Fa12aab4d071741c77ec7bbe8d447dd8a%2Ftumblr_nj2tkg8Q2U1qz64n4o3_400.gif

2 maj, 2013 18:24

Borttagen

Avatar


Väldigt bra! Visste redan vad du skulle skriva

Längtar till nästa kap.!

Hoppas det blir Scose!♥

3 maj, 2013 15:47

Borttagen

Avatar


Åh, jippi! Steve och Roxy!♥

Det där om Mandogoran visste jag inte…

Känns verkligen som en riktig Hogwarts dag där!
Hoppas Albus mår bra…

Teddy är äldre än Victorie va?

Jag gillar James, han är så glad jämt!


SUPER kapitel!

7 maj, 2013 15:13

Borttagen

Avatar


Skrivet av Elma00:
Skrivet av Borttagen:
Åh, jippi! Steve och Roxy!♥

Det där om Mandogoran visste jag inte…

Känns verkligen som en riktig Hogwarts dag där!
Hoppas Albus mår bra…

Teddy är äldre än Victorie va?

Jag gillar James, han är så glad jämt!


SUPER kapitel!

Tack Det där om mandragororna hittade jag faktiskt på...
Ja, Teddy är 2 år äldre tror jag. Teddy är iaf 19 år.
Tack igen


Häftigt
Ok!
Tack för ett kapitel

7 maj, 2013 17:08

Borttagen

Avatar


JÄTTEBRA!

Var inte Steve kär i Rose…? Haha, jag har nog missupfattat det

Väldigt bra, men tänk på stavfelen! När kommer det mer?♥

25 maj, 2013 21:02

Borttagen

Avatar


Bra :3 MEEER!♥

28 maj, 2013 20:48

Borttagen

Avatar


Skrivet av Elma00:
lili,luna du ville att jag skulle tagga dig


lily, luna tror jag det ska vara ^^

8 jun, 2013 09:09

Borttagen

Avatar


Skrivet av Elma00:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Elma00:
lili,luna du ville att jag skulle tagga dig


lily, luna tror jag det ska vara ^^

Haha, ja, skrev lite fel xD



ok xD

8 jun, 2013 19:00

1 2

Forum > Fanfiction > Nevermind [Sv]

Du får inte svara på den här tråden.