Nevermind [Sv]
Forum > Fanfiction > Nevermind [Sv]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Elma00
Elev |
1 maj, 2013 21:17
Detta inlägg ändrades senast 2014-02-22 kl. 15:57
|
|
Borttagen
|
BRA!!!!!! *bevakar*
2 maj, 2013 14:09 |
|
frida longbottom
Elev |
2 maj, 2013 18:24 |
|
Borttagen
|
Väldigt bra!
Längtar till nästa kap.! Hoppas det blir Scose!♥ 3 maj, 2013 15:47 |
|
Borttagen
|
Åh, jippi! Steve och Roxy!♥
Det där om Mandogoran visste jag inte… Känns verkligen som en riktig Hogwarts dag där! Hoppas Albus mår bra… Teddy är äldre än Victorie va? Jag gillar James, han är så glad jämt! SUPER kapitel! 7 maj, 2013 15:13 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Elma00: Skrivet av Borttagen: Åh, jippi! Steve och Roxy!♥ Det där om Mandogoran visste jag inte… Känns verkligen som en riktig Hogwarts dag där! Hoppas Albus mår bra… Teddy är äldre än Victorie va? Jag gillar James, han är så glad jämt! SUPER kapitel! Tack Ja, Teddy är 2 år äldre tror jag. Teddy är iaf 19 år. Tack igen Häftigt Ok! Tack för ett kapitel 7 maj, 2013 17:08 |
|
Borttagen
|
JÄTTEBRA!
Var inte Steve kär i Rose…? Haha, jag har nog missupfattat det Väldigt bra, men tänk på stavfelen! 25 maj, 2013 21:02 |
|
Borttagen
|
Bra :3 MEEER!♥
28 maj, 2013 20:48 |
|
Borttagen
|
8 jun, 2013 09:09 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Elma00: Haha, ja, skrev lite fel xD ok xD 8 jun, 2013 19:00 |
Forum > Fanfiction > Nevermind [Sv]
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen