internationella harry potter dagen
Forum > Harry Potter > internationella harry potter dagen
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Luna Lovegood!!!
Elev |
jag vet inte om de redan fins en sån här tråd... men jag tänkte att snart är det ju 2 maj (då internationella harry potter dagen är) och jag undrar vad folk tänker göra då. skriv gärna lite tips på vad man kan göra!!!
jag och min kompis ska allafall laga mat ur harry potter kokboken och kolla på några harry potter filmer och ha en tyst minut för de som dog under striden på Hogwarts. vi ska ha på oss hp kläder och ha blixtrar i pannan också! "Always" 30 apr, 2013 20:01 |
|
Borttagen
|
Läste precis en sån här tråd. Gah... vad är internationella Harry Potter dagen? Något fans hittat på? :o
30 apr, 2013 20:09 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Läste precis en sån här tråd. Gah... vad är internationella Harry Potter dagen? Något fans hittat på? :o Nää, något Joanne hittat på Jag visste faktiskt inte att det var då, men tack för upplysningen! 30 apr, 2013 20:26 |
|
Borttagen
|
Jag viste inte att det fanns en sån dag
30 apr, 2013 20:46 |
|
Luna Lovegood!!!
Elev |
Skrivet av Borttagen: Läste precis en sån här tråd. Gah... vad är internationella Harry Potter dagen? Något fans hittat på? :o j.k rowling har sagt att det är den dagen själv. det är den dagen för att de var just den 2 maj som kriget på hogwarts va. "Always" 30 apr, 2013 21:18 |
|
lovegood99
Elev |
IDAG ÄR DE INTERNATIONELLA HARRY POTTER DAGEN♥ !!!
hihi, hur ska ni 'fira'? tänkte ha ett ärr i pannan men jag fega ut ;D haha, kanske sätter det senare idag ;D 2 maj, 2013 07:37 |
|
Borttagen
|
GLAD INTERNATIONELL HP DAG!♥
2 maj, 2013 13:57 |
|
Luna Lovegood!!!
Elev |
Skrivet av lovegood99: IDAG ÄR DE INTERNATIONELLA HARRY POTTER DAGEN♥ !!! hihi, hur ska ni 'fira'? tänkte ha ett ärr i pannan men jag fega ut ;D haha, kanske sätter det senare idag ;D haha skulle också haft det men de jag satt det på handen istället "Always" 4 maj, 2013 15:35 |
|
lovegood99
Elev |
Skrivet av Luna Lovegood!!!: Skrivet av lovegood99: IDAG ÄR DE INTERNATIONELLA HARRY POTTER DAGEN♥ !!! hihi, hur ska ni 'fira'? tänkte ha ett ärr i pannan men jag fega ut ;D haha, kanske sätter det senare idag ;D haha skulle också haft det men de jag satt det på handen istället och, jag skrev på hela armen med stor stil internationella harry potter dagen och Harry potter until the end ^^ xD 4 maj, 2013 16:05 |
|
Luna Lovegood!!!
Elev |
dödsrelikertecken!
Skrivet av lovegood99: Skrivet av Luna Lovegood!!!: Skrivet av lovegood99: IDAG ÄR DE INTERNATIONELLA HARRY POTTER DAGEN♥ !!! hihi, hur ska ni 'fira'? tänkte ha ett ärr i pannan men jag fega ut ;D haha, kanske sätter det senare idag ;D haha skulle också haft det men de jag satt det på handen istället och, jag skrev på hela armen med stor stil internationella harry potter dagen och Harry potter until the end ^^ xD FINT!!! jag hade pyntat mitt rum också med massa dödrelikertecken "Always" 4 maj, 2013 21:15 |
Forum > Harry Potter > internationella harry potter dagen
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen