Vilken Tycker ni är den bästa Harry Potter Filmen?
Forum > Harry Potter > Vilken Tycker ni är den bästa Harry Potter Filmen?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Malte Moore
Elev |
Jag tycker De Vises Sten är bäst för att det är då Harry, Ron och Hermione ses för första gången och det är då man får reda på det Mesta om Harry Potter och så
30 apr, 2013 14:45 |
|
kalle christe
Elev |
SISTAAAAA!!!!
30 apr, 2013 14:46 |
|
TildeW
Elev |
30 apr, 2013 14:53 |
|
frida longbottom
Elev |
Dödsrelikerna del 1 fast har sätt den så många gånger och börjar tråkigt nog att tröttna på den...
![]()
30 apr, 2013 16:05 |
|
Leonora
Elev |
30 apr, 2013 16:09 |
|
The Daily Prophet
Elev |
1 maj, 2013 12:23 |
|
Kintsugi
Prefekt |
HBP för den geniala humorn ♥
DH part 1 för dess inlevelse och rättvisa gentemot fansen. DH part 2 för energin! +++musiken i alla tre filmerna ♥ -HBP: man gör rätt många störda tabbar gentemot storyn. - DH part 1. Man måste rätta till tabbar från HBP och många anser att filmen är långdragen och seg. -DH part 2. Voldemort vs Harry-fighten när dessa bråkar i torn och flyger?! eeeehhh... nej, det sämsta som hänt världen typ. haha ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 1 maj, 2013 13:37 |
|
Borttagen
|
Deathly hallows part 2, men alla är bra
1 maj, 2013 19:24 |
|
Genny1
Elev |
1 maj, 2013 19:42 |
|
Borttagen
|
Den första
1 maj, 2013 20:18 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen