Är döden det svåra? (sv)
Forum > Fanfiction > Är döden det svåra? (sv)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lizzy.P27
Elev |
Författare: Lizzy.P27
Titel: Är döden det svåra? Form: Jag-Form Färdig skriven: Nej men nästan. Rating: PG Handling: Jessica Heaterfield går sitt sista år på Jameswood. Hennes pappa har dött i cancer och hennes mamma får en hjärtattack. Allt hon vill är att allt ska bli bra. Något ni borde veta är att Josh är Jessies bror. Blir en kort prolog. Prolog: Jag stod och väntade på mammas reaktion. Jag blundade hårt. Men inget hände. Jag öppnade ögonen. Mamma blundade. Hon öppnade inte ögonen. "Mamma?" Frågade Josh oroligt. Hennes bröstkorg rörde sig. "Doktorn!" Skrek jag. Jag sprang och öppnade dörren. "Vi behöver hjälp! fort!" Skrek jag. "Jessie..." Sa Josh. Jag vände mig om. Jag såg att det blev mindre hjärtslag för varje minut. En doktor och en sköterska kom. "Ni måste gå" Sa sköterskan. Tårarna åkte ner för min kind.. "Nej!" Sa jag. Josh tog tag i min arm. Han drog ut mig ur rummet. Han kramade mig hårt. Som för att trösta sig själv. "Allt är bra" Sa han för att lugna ner mig. "Nej det är det inte. Mamma dör" Sa jag. "Lugn annars måste vi söva ner dig" Sa Josh. "Men låt dom göra det" Sa jag och puttade iväg honom. Jag visste inte varför jag blev så arg men det blev jag. En tår åkte ner för hans kind. "Söv ner mig" Skrek jag. Jag ville inte bli en psykopatisk idiot. Josh gick några steg mot mig. Jag backade. Sen tog någon tag i mig. Jag kände ett stick i armen. Sen somande jag. Taggningar: Renesmee.Cullen27 Nessie Evans Staroline Sirius Orion Black glina2 Molly Evans Lillan Potter Ida Ginny Lovegood Renesmee Cullen 1 Lida mums Matilda weasley nib cikki Queen Boo NyTo Zendaya I am myself every day. If you dont like it, Your problem. 28 apr, 2013 12:43 |
|
Lida
Elev |
Bra bevakar
28 apr, 2013 12:50 |
|
Renesmee.Cullen27
Elev |
28 apr, 2013 12:50 |
|
Borttagen
|
Stackars Jessie och Josh! ♥
Bra! *bevakar* ♥ 28 apr, 2013 12:56 |
|
Borttagen
|
Bra!! Bevakar!!
28 apr, 2013 15:03 |
|
Borttagen
|
Awesome!!!
28 apr, 2013 16:23 |
|
Borttagen
|
Bra skrivet!
"Bevakar" 28 apr, 2013 17:04 |
|
NyTo
Elev |
29 apr, 2013 15:30 |
|
Bree Smith
Elev |
Bra! (men väldigt sorgligt) Bevakar!
Cinderella Walked on broken glass, Aurora Let a whole lifetime pass, Belle Fell in love with a hideous beast, Jasmine Married a common thief, Snow White Barely escaped a knife, Beacuse LOVE means facing your biggest FEARS 29 apr, 2013 15:33 |
|
Ida Ginny Lovegood
Elev |
30 apr, 2013 19:04 |
Forum > Fanfiction > Är döden det svåra? (sv)
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen