Vilken framsida, engelska böckerna?
Forum > Harry Potter > Vilken framsida, engelska böckerna?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Cinnamonagouti
Elev |
Vilka omslag tycker ni är snyggast på de engelska böckerna? Classic edition, signature edition, adult edition? Eller något annan som jag missat?
All that is gold does not glitter, not all those who wander are lost; the old that is strong does not wither, deep roots are not reached by the frost. 19 apr, 2013 18:18 |
|
hyperion
Elev |
Tycker om alla tbh. Har Classic Edition i hardback, och funderar på att köpa Adult i paperback bara för att de är så små och smidiga att ta med sig.
![]()
19 apr, 2013 18:44 |
|
Borttagen
|
Jag gillar nig classic
19 apr, 2013 19:28 |
|
Borttagen
|
Vet typ inte vilka som är vilka xD
19 apr, 2013 21:32 |
|
Cinnamonagouti
Elev |
Skrivet av Borttagen: Vet typ inte vilka som är vilka xD Classic är de "vanliga" med tecknade framsidor, adult är de mörka med fotografier och signature är de vita med tecknade bilder Själv vet jag inte riktigt, men tycker classic är mysigast och mest nostalgiska... Signature är jättesnygga också, och adult också, de känns lite mer seriösapå något sätt All that is gold does not glitter, not all those who wander are lost; the old that is strong does not wither, deep roots are not reached by the frost. 19 apr, 2013 21:59 |
|
Borttagen
|
Tack! Åh gud, jag vet inte. Hehe alla är vackra, kan inte välja! ;D
19 apr, 2013 22:00 |
|
Borttagen
|
Då säger jag Signature edition! Enligt mig är Adult edition lite för dystra och Classic edition nästan lite för ... Äsch, jag vet inte. Lite för färgglada? Men samtidigt är ju de de riktiga, klassiska omslagen - så det är svårt att säga
19 apr, 2013 22:32 |
|
Piggy
Elev |
Jag gillar verkligen signature edition. Men jag föredrar ändå classic, de känns så gulliga på något sätt. XD
20 apr, 2013 15:22 |
Forum > Harry Potter > Vilken framsida, engelska böckerna?
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen