Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

PRS mellan Hermione 1234 och Luna_rav

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS mellan Hermione 1234 och Luna_rav

1 2 3 ... 28 29 30
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Okej då så Hermione 1234

Mall:
Namn:
Ålder:
Kön:
Utseende:
Personlighet:
Övrigt:

vill du börja fylla i?

15 apr, 2013 18:22

Borttagen

Avatar


Oki. Hur gamla ska vi vara? 15?
Namn: Alex
Ålder: 15
Kön: Kille
Utseende: Typ https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Ffc04.deviantart.net%2Ffs70%2Fi%2F2012%2F028%2Ff%2F9%2Fcool_boy_by_ariesrc-d4nuru5.jpg Blåa ögon
Personlighet: Kaxig, retsam men snäll och omtänksam när det behövs.
Övrigt: Han bor hos fosterföräldrar som är elaka och slåss. Alex hamnar ofta i trubbel och lärarna gillar INTE honom. Han är ofta trött och less och hänger inte alls med på lektionerna. Han är ofta ledsen men har ingen som han kan prata med eller så och på skolan är bara lärarna elaka.

15 apr, 2013 18:48

Detta inlägg ändrades senast 2013-04-16 kl. 14:23
Antal ändringar: 2

Borttagen

Avatar


Jag ska bara äta om det går bra? Var snäll och lägg en kommentar sen så att jag kan skicka min mall

15 apr, 2013 18:51

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Jag ska bara äta om det går bra? Var snäll och lägg en kommentar sen så att jag kan skicka min mall

Okej. Jag väntar
*kommentar var det här*

15 apr, 2013 18:51

Borttagen

Avatar


Nu är jag klar . Jag tar ett kort på en manga figur du får bestämma om du vill tänka mig som en manga figur eller vanlig. (Förlåt att det tog så lång tid. Jag behövde diska och fixa en bild också.)

Mall:
Namn: Sally Kagamine
Ålder:15
Kön:kvinna
Utseende:https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi83.photobucket.com%2Falbums%2Fj284%2Fchadni98%2Fanime%2520girls%2Fnormal_etc65fl.jpg
Personlighet: Stöddig, lätt irriterande, brukar ofta vara med de andra tjejerna och först en liten diva.
Övrigt: Brukar ofta hänga med det lite stöddiga tjejerna. Först brukade hon bara sikta på sminkningen och satsade inte särskilt mycket i skolan. Men efter ett tag kommer hon ha ett gräl med sina föräldrar och när hennes vänner får reda på det slänger de ut henne från gänget. efter det blir hon blyg och väldigt vänlig. Men ingen vill prata med henne och ingen bryr sig.



15 apr, 2013 19:32

Borttagen

Avatar


Okej Kan du börja?

15 apr, 2013 19:52

Borttagen

Avatar


Visst.

Jag hoppade upp ur den bekväma sängen. Tankarna for runt i huvudet på mig och jag kände hur yr jag blev. Jag satte händerna på mitt kritvita skrivbord som stöd och kände hur jag lugnade ner mig. Jag glodde på spegeln och fick tillbaka ett vackert leende. Jag satte mig på den mjuka stolen och tog fram min maskara och eyeliner. Jag var snabbt klar och satte upp håret i två stycken hög tofsar. Jag satte på mig min skoluniform och sprang sedan ner för den branta trappan.
''God morgon Sally.'' Hörde jag min bror säga när jag in till köket.
''God morgon!'' Jag tog en macka, bredde den och åt sedan snabbt upp den.
''Varför är du så stressad?? Och varför är du så glad? Har du äntligen lärt dig att skolan inte är så dumt?'' Frågade han och slutade äta på sin rostade macka. Jag suckade djupt men svarade sedan.
''Nepp! Jag hatar skolan. Det är bara det att jag ska på bio med några tjejer i klassen idag. Efter skolan.'' La jag till när jag såg min brors utryck. Jag gick fram till kylskåpet och tog ett glas mjölk. Jag drack snabbt upp och gick sedan fram till min bror och kramade honom.
''Hejdå! Var snäll och bryt ett ben idag.'' Jag ställde ifrån mig glaset framför min bror och gick sedan bort till hallen. Jag började sätta på mig mina skor när jag väl hörde:
''Hallå... Sally du mås'' Jag avbröt honom med smällen av dörren och var sedan ute i det friska vädret. Jag gick till några gungor och tittade på min klocka... åh det skulle ta en evighet innan skolan börjar. Usch jag skulle ha kunnat sova en stund längre. Jag suckade och satte mig på gungan. Jag tog upp en liten spegel som jag hade i min lilla väska. Toppen! Allt var toppen. Jag stoppade ner spegeln i väskan och gick sedan till en klätterställning som vi har på vår gård. Jag klättrade upp och gjorde så att mitt ansikte kom ner mot marken. Jag satt och dinglade med knävecken på den röda stången. Mitt ljusa hår viftade i vinden och lite av sidluggen klistrade sig fast på mina kinder.

15 apr, 2013 20:35

Borttagen

Avatar


(Kan Alex va ny? Jag skriver iallafall det.
Sorry för att jag inte svarat. Har haft 0 inspiration ^.^)

Ny skola igen. Jag låg i sängen och tänkte. Undrar hur den här skolan är...?
-Alex!!! Du blir sen!!!!!!!!! Skrek Tina. Eller mamma. Jag fick inte kalla henne Tina, men jag tänkte iallafall det.
-Mm. Svarade jag. Jag kommer!
Jag gick långsamt upp ur sängen. Jag tog på mig mina kläder - alltså ytterkläderna också. Sen gick jag in i köket med luvan på och stirrade ner i golvet. Tina gnällde om någonting som jag inte lyssnade på.
Jag tog en brödbit och åt upp den vid diskbänken.msen gick jag till hallen. När jag öppnade dörren skrek Tina efter mig:
-Kom hem efter skolan!! Inget tjafs!! Om du ska vara med någon... Kompis. Hon sa kompis som att jag aldrig skulle kunna få någon och suckade. Så får du ringa eller sms:a. Men inte sent!! Skynda till skolan nu!
Jag slängde igen dörren och gick mot den nya skolan. Jag hade gått här igår och kände igen mig någorlunda. Jag gick förbi några gungor där hängde en tjej.

16 apr, 2013 20:13

Borttagen

Avatar


Jo det är klart att det är okej att han är ny!

Jag kollade upp mot solen som sken strålande idag. Jag tittade på klockan och märkte att jag inte har särskilt lång tid längre. Jag satte mig upp på stången och tittade bort mot vägen där jag såg en kille gå. En kille jag aldrig sett förr. Jag gjorde sakta en bakåt kullebytta på stången och hoppade sedan av. Efter det skyndade jag mig mot vägen och tog upp min mobil. Ingen har ringt. Tur, då är nog inte bion inställd. Jag la ner mobilen i väskan igen och började glo på några ettor som höll på med sina dyra Iphone.
*Bortskämda ungar* mumlade jag. Jag började dra fötterna på marken så att grus skvätte på dem.


(Ledsen att det blev lite kort)

16 apr, 2013 21:21

Borttagen

Avatar


(Ledsen att jag inte skrivit!!!!!!!!! Men jag skriver lite kort nu för att jag kommer inte på nåt!! )

Jag gick in i skolan och fram till klassrummet.

18 apr, 2013 14:30

1 2 3 ... 28 29 30

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS mellan Hermione 1234 och Luna_rav

Du får inte svara på den här tråden.