Maggie Smith
Forum > Harry Potter > Maggie Smith
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Edman17
Elev |
Under åren 2007-2011 fortsatte Maggie Smith att filma de sista Harry Potter-filmerna, samtidigt kämpar bröstcancer. Under inspelningen av Harry Potter och Halvblodsprinsen, hon hade bältros och var tvungen att bära en peruk för att fortsätta filma.
I ämnet, säger Smith: "Om det finns arbete att göra jag gör det. Jag har fortfarande att sprida genom den sista Harry Potter. Cancern var avskyvärda. Det tar vinden ur seglen och jag vet inte vad framtiden har, om något " Stark kvinna, respekt ♥ ![]()
10 apr, 2013 21:01 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Hon är magnifik och fin på alla vis ♥
Fick en halvbra bild på henne i profil på galapremiären när hon gick förbi massan. Såg henne inte skriva autograf till särskilt många och det är ju förståeligt efter allt som hänt, hennes ålder och energi. Det var bara så vackert att så se henne gå förbi ett par meter bort från en själv ♥ ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 10 apr, 2013 22:03 |
|
Edman17
Elev |
Skrivet av Kintsugi: Hon är magnifik och fin på alla vis ♥ Fick en halvbra bild på henne i profil på galapremiären när hon gick förbi massan. Såg henne inte skriva autograf till särskilt många och det är ju förståeligt efter allt som hänt, hennes ålder och energi. Det var bara så vackert att så se henne gå förbi ett par meter bort från en själv ♥ Hon är fantastisk, gud vad kul och få se henne på riktigt!
11 apr, 2013 09:16 |
|
NyTo
Elev |
Jättebra skrivet, synd det där med cancern...
Maggie Smith - A true Gryffindor 4-ever
11 apr, 2013 14:00 |
|
Edman17
Elev |
Skrivet av NyTo: Jättebra skrivet, synd det där med cancern... Maggie Smith - A true Gryffindor 4-ever Ja, riktigt stark är hon, världen är orättvis. Cancer är det värsta som finns
11 apr, 2013 15:26 |
|
NyTo
Elev |
Skrivet av Edman17: Skrivet av NyTo: Jättebra skrivet, synd det där med cancern... Maggie Smith - A true Gryffindor 4-ever Ja, riktigt stark är hon, världen är orättvis. Cancer är det värsta som finns Ja, hoppas cancern skulle få cancer och dö
11 apr, 2013 15:27 |
|
Edman17
Elev |
Skrivet av NyTo: Skrivet av Edman17: Skrivet av NyTo: Jättebra skrivet, synd det där med cancern... Maggie Smith - A true Gryffindor 4-ever Ja, riktigt stark är hon, världen är orättvis. Cancer är det värsta som finns Ja, hoppas cancern skulle få cancer och dö Haha, ja det hade vart något, så att skiten får sin egna medicin!
11 apr, 2013 15:30 |
|
NyTo
Elev |
Skrivet av Edman17: Skrivet av NyTo: Skrivet av Edman17: Skrivet av NyTo: Jättebra skrivet, synd det där med cancern... Maggie Smith - A true Gryffindor 4-ever Ja, riktigt stark är hon, världen är orättvis. Cancer är det värsta som finns Ja, hoppas cancern skulle få cancer och dö Haha, ja det hade vart något, så att skiten får sin egna medicin! Ja, exakt!
11 apr, 2013 15:31 |
|
Leonora
Elev |
11 apr, 2013 15:43 |
|
Edman17
Elev |
11 apr, 2013 19:28 |
Forum > Harry Potter > Maggie Smith
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen