Varför fanfiction?
Forum > Fanfiction > Varför fanfiction?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
heddacarolina
Elev |
Hej!
Jag är inte helt säker på om jag postar det här i rätt tråd eftersom det inte är en berättelse utan en fråga. Om det är helt fel ber jag om ursäkt i förväg. Grejen är att jag pluggar till journalist och håller på att skriva en artikel om fanfiction, så jag behöver snacka med folk som håller på med det som kan berätta om varför. Så om du läser eller skriver fanfiction, eller båda, får du jättegärna höra av dig till mig, antingen här på Mugglis eller via mejl (heddaberander at gmail punkt com). Söker särskilt efter personer som gillar andra pairings än de som är i böckerna, till exempel Dramione. Ha en bra dag! /Hedda 10 apr, 2013 16:27 |
|
Borttagen
|
Hej! Vad ska man göra då? Jag skriver 3 ff:s, och läser massor!
10 apr, 2013 17:15 |
|
Nuna = Luna + Neville
Elev |
Jag både skriver och läser ffs så du får gärna prata med mig c:
10 apr, 2013 17:32 |
|
Solkatten
Elev |
Fråga mig så får jag se om jag kan svara.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 10 apr, 2013 17:36 |
|
Winny Geasley
Elev |
Jag skulle kunna hjälpa till, heddacarolina!
10 apr, 2013 22:29 |
|
Elzyii
Elev |
Skrivet av heddacarolina: Hej! Jag är inte helt säker på om jag postar det här i rätt tråd eftersom det inte är en berättelse utan en fråga. Om det är helt fel ber jag om ursäkt i förväg. Grejen är att jag pluggar till journalist och håller på att skriva en artikel om fanfiction, så jag behöver snacka med folk som håller på med det som kan berätta om varför. Så om du läser eller skriver fanfiction, eller båda, får du jättegärna höra av dig till mig, antingen här på Mugglis eller via mejl (heddaberander at gmail punkt com). Söker särskilt efter personer som gillar andra pairings än de som är i böckerna, till exempel Dramione. Ha en bra dag! /Hedda Tjenare! Jag skriver och läser Fanfictions för att jag älskar att skriva OCH läsa. Det är ett jättebra sätt att öva sig på att skriva inför kommande böcker Jag har en som heter Draco Memoriad. Den avviker från böckerna då huvudpersonen är min egna karaktär Elli. Kram på dig Läs gärna min ff:n om Draco <3 Läser gärna din som gengäld, och för att jag älskar att läsa! https://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=51873 11 apr, 2013 01:35 |
|
Borttagen
|
jag skulle kuna ställa upp läser en del ff
11 apr, 2013 09:50 |
Forum > Fanfiction > Varför fanfiction?
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen