Tom?
Forum > Harry Potter > Tom?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jo, här är en fråga som jag länge funderat över.
Vissa brukar skriva Tom Dolder när hans riktiga namn är Tom riddle, värför är det så? 9 apr, 2013 12:26 |
|
Borttagen
|
för att hans svenska efternamn är Dolder, annars skulle det inte bli JAG ÄR VOLDEMORT på svenska.
9 apr, 2013 12:38 |
|
Borttagen
|
Tack för svaret!
9 apr, 2013 12:40 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Tack för svaret! tack för tummen 9 apr, 2013 16:20 |
|
Matizze
Elev |
Skrivet av Borttagen: för att hans svenska efternamn är Dolder, annars skulle det inte bli JAG ÄR VOLDEMORT på svenska. Ego sum Lord Voldemort* ![]()
9 apr, 2013 18:15 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Matizze: Skrivet av Borttagen: för att hans svenska efternamn är Dolder, annars skulle det inte bli JAG ÄR VOLDEMORT på svenska. Ego sum Lord Voldemort* Det har jag missat 9 apr, 2013 18:17 |
|
Matizze
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Matizze: Skrivet av Borttagen: för att hans svenska efternamn är Dolder, annars skulle det inte bli JAG ÄR VOLDEMORT på svenska. Ego sum Lord Voldemort* Det har jag missat Haha, översättaren lyckades inte få in ett Ä i namnet så hon använde sig av latin istället och lät Tom ha världens förklaring om det hela XD *Har läst böckerna liiite för många gånger* ![]()
9 apr, 2013 18:19 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Matizze: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Matizze: Skrivet av Borttagen: för att hans svenska efternamn är Dolder, annars skulle det inte bli JAG ÄR VOLDEMORT på svenska. Ego sum Lord Voldemort* Det har jag missat Haha, översättaren lyckades inte få in ett Ä i namnet så hon använde sig av latin istället och lät Tom ha världens förklaring om det hela XD *Har läst böckerna liiite för många gånger* Ok, jag har läst dem många gånger oxå men jag ha missat det. Hur lyckas man!? 9 apr, 2013 18:21 |
|
Matizze
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Matizze: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Matizze: Skrivet av Borttagen: för att hans svenska efternamn är Dolder, annars skulle det inte bli JAG ÄR VOLDEMORT på svenska. Ego sum Lord Voldemort* Det har jag missat Haha, översättaren lyckades inte få in ett Ä i namnet så hon använde sig av latin istället och lät Tom ha världens förklaring om det hela XD *Har läst böckerna liiite för många gånger* Ok, jag har läst dem många gånger oxå men jag ha missat det. Hur lyckas man!? Haha, men du, nu har du en anledning till att... läsa om den igen!! ![]()
9 apr, 2013 18:35 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Matizze: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Matizze: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Matizze: Skrivet av Borttagen: för att hans svenska efternamn är Dolder, annars skulle det inte bli JAG ÄR VOLDEMORT på svenska. Ego sum Lord Voldemort* Det har jag missat Haha, översättaren lyckades inte få in ett Ä i namnet så hon använde sig av latin istället och lät Tom ha världens förklaring om det hela XD *Har läst böckerna liiite för många gånger* Ok, jag har läst dem många gånger oxå men jag ha missat det. Hur lyckas man!? Haha, men du, nu har du en anledning till att... läsa om den igen!! Jag läser LOTR nu har inte tid 9 apr, 2013 18:38 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen