Hungerspelen PRS
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Hungerspelen PRS
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Detta är ett privat rollspel mellan mig och viktor. Här är mallen:
Namn: Ålder: Kön: Distrikt: Utseende: Styrkor: Svagheter: Vapen: Familj: (Bakgrund?) : Övrigt: Något jag har glömt? 4 apr, 2013 21:02 |
|
viktor
Elev |
Nope, inget glömt ♥
Ska vi vara från samma distrikt?? 4 apr, 2013 21:04 |
|
Borttagen
|
Okej!
Jag vet inte, se på det jag skrivit på FB så kan vi veta därifrån typ. 4 apr, 2013 21:05 |
|
viktor
Elev |
Vem börjar fylla i mallen?? ^^
4 apr, 2013 21:08 |
|
Borttagen
|
Jag kan göra det då
Namn: Trinah Miles Ålder: 15 Kön: Tjej Distrikt: 11 Utseende: Mörktbrunt, långt hår med matchande ögonfärg. Hennes hy är väldigt blek och hon är 160 cm lång. Styrkor: Är uthållig, både i simning och i löpning. Kan många ätbara växter och örter. Är ganska så klipsk också. Svagheter: Är varken snabb eller stark. Förlitar sig inte heller på människor så lätt (vilket också kan vara positivt). Hon kan heller inte klättra så bra. Vapen: Snaror och dolk. Familj: Mamma 35 och pappa 37. (Bakgrund?) : Har haft en väldigt svår uppväxt då hennes yngre bror dog när han bara var 7 år. Personlighet (lade till denna) : Hon är ganska så "elak" om man inte känner henne. Hon låter heller inte okända personer komma in i hennes liv. Övrigt: - Bra? 4 apr, 2013 21:30
Detta inlägg ändrades senast 2013-04-13 kl. 16:10
|
|
viktor
Elev |
Jättebra min mall kommer om en stund
4 apr, 2013 21:33 |
|
Borttagen
|
Okej!
4 apr, 2013 21:35 |
|
viktor
Elev |
Namn: Hugh Garbentool
Ålder: 15 Kön: man Distrikt: 11 Utseende: Kort ljusbrunt hår, normallång, nötbruna ögon Styrkor: Är ganska stark, snabb, är bra på att röra sig genom skog och mark, och kan snabbt och smidigt röra sig mellan träden Svagheter: Kan knappt simma, har oerhört svårt att döda, klarar inte av att se folk som dör eller torteras Vapen: Dolk och/ eller pilbåge ( är bättre med dolk än med pil och båge) Familj: Mamma och pappa, samt en död storasyster som dog i spelen och en storebror som dött av mord i skogen, familjen hatar spelen över allt annat (Bakgrund?) : lever i sorg över sina döda syskon, och behöver samla växter, och informormera om dem för att tjäna extra pengar till familjen Personlighet: Tystlåten och djup, men egentligen jättetrevlig, och ganska smart. Övrigt: Kan alla växter och örter som finns, samt deras verkan och biefekter, är helt utan vänner, plockar växter och jagar också för att att dämpa all sorg, naturen och skogen år honom att känna sig fri. Ska du börja?? 13 apr, 2013 14:44
Detta inlägg ändrades senast 2013-04-16 kl. 17:46
|
|
Borttagen
|
Ska vi börja från slåttern eller precis i början av spelen?
13 apr, 2013 16:13 |
|
viktor
Elev |
Från slåttern, tycker jag, då kan vi utveckla deras relation innan, till spelen, och reaktioner, vänner som hälsar på dem före de åker till spelen, eller vad tycker du??? ^^
13 apr, 2013 16:16 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen