Vampyr.
Forum > Fanfiction > Vampyr.
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Hej!
Jag har tänkt skriva en till ff, Vampyr. Namn: Vampyr. Rating: G, med lite blod, svordomar och iblan kan det bli lite läskigt. Färdigskriven: nej, håller på att skriva. Handling: Clarie bor i Washington. En dag när hon går från världshuset blir hon överfallen. Hon träffar den unga snygga Damon och hennes liv förändras. Huvudpersoner: Clarie Smith och Damon Brown språk: Svenska. Hoppas att ni gillar den! Jag taggar er som läste min förra Ff. Hermione 1234 Renesmee cullen 1 Molly Evans joel dumbledore Shaunee Minihäst Petra Hyrrot tjejigadia Queen Boo bullen289 Erica Freddelito 4 apr, 2013 10:47
Detta inlägg ändrades senast 2013-04- 4 kl. 17:20
|
|
chokladgrodan:D
Elev |
Jag vill apsolut läsa!!!
*blink* Heeej...Jag antar att jag borde skriva nått här men tyvärr äger jag ingen fantasi. Så att'e... 4 apr, 2013 10:49 |
|
Borttagen
|
4 apr, 2013 10:50 |
|
Lillan Potter
Elev |
Rating?
4 apr, 2013 10:51 |
|
Borttagen
|
Jag vill läsa!
Du måste skriva rating!! 4 apr, 2013 10:51 |
|
Shaunee
Elev |
Jag med!!
4 apr, 2013 10:52 |
|
Borttagen
|
4 apr, 2013 10:54 |
|
Lillan Potter
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Lillan Potter: Rating? Kanske pg..? Förresten! Kul att ni vill läsa! Skrivet av Borttagen: Skrivet av Lillan Potter: Rating? Kanske pg..? Förresten! Kul att ni vill läsa! Skrivet av Borttagen: Skrivet av Lillan Potter: Rating? Kanske pg..? Förresten! Kul att ni vill läsa! PG, varför? Jag tycker liksom PG är läskigt... 4 apr, 2013 10:56 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Lillan Potter: Rating? Kanske pg..? Förresten! Kul att ni vill läsa! Du måste skriva det på förstasidan 4 apr, 2013 10:56 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Lillan Potter: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Lillan Potter: Rating? Kanske pg..? Förresten! Kul att ni vill läsa! Skrivet av Borttagen: Skrivet av Lillan Potter: Rating? Kanske pg..? Förresten! Kul att ni vill läsa! Skrivet av Borttagen: Skrivet av Lillan Potter: Rating? Kanske pg..? Förresten! Kul att ni vill läsa! PG, varför? Jag tycker liksom PG är läskigt... Nej men jag vet inte.... Kanske det vanliga (alla barn kan läsa) men med lite blod, och ibland kan det vara liiite läskigt? 4 apr, 2013 10:57 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen