Roliga meningar/samtal ur ff:s
Forum > Fanfiction > Roliga meningar/samtal ur ff:s
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lunisen
Elev |
Hej!
Jag letade efter en sådan här tråd men hittade ingen. Om det redan finns så lås den här. Rubriken säger väl allt så om ni har läst något roligt så skriv ldet här. Själv börjar jag med en. Bellatrix har börjat läsa ff:s och undrar om det som står i dem stämmer så hon frågar Draco på MSN: "Draco , är du en vilie?" Ett gott skratt förlänger livet. Så om ni har något att förlänga mitt liv med så skriv!!! 30 mar, 2013 12:40 |
Forum > Fanfiction > Roliga meningar/samtal ur ff:s
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen