If I had a wish...
Forum > Fanfiction > If I had a wish...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
http://www.fanfiction.net/s/9142026/1/If-I-had-a-wish
Språk: SV Tid: Marodörerna, efter tiden på Hogwarts Rating: G Handling: Sirius har en sak han ångrar i sitt liv. Han övertalade nämligen James och Lily att byta hemlighetsväktare. Det här är berättelsen om vad som hade hänt, om han fick chansen att ångra sig. 28 mar, 2013 06:42 |
|
lily, luna
Elev |
28 mar, 2013 07:06 |
|
Winny Geasley
Elev |
Fortsätt!
28 mar, 2013 09:43 |
|
lily, luna
Elev |
28 mar, 2013 09:44 |
|
Borttagen
|
Nää, nu gråter jag. Helt ärlig så sitter jag här och bölar. Ett av dom bästa kapitlena jag läst i mitt liv. Bevakar stenhårt.
28 mar, 2013 11:54 |
|
Borttagen
|
Åhh tack alla! ♥ Nytt kapitel har kommit!
29 mar, 2013 07:18 |
|
Borttagen
|
Jättebra! Läser!
29 mar, 2013 09:19 |
|
Winny Geasley
Elev |
Superbra kapitel! Tycker så synd om James
29 mar, 2013 09:22 |
|
Borttagen
|
Superduperawesome kapitel! James reaktion känns så verklig och jag älskar verkligen den här ficen!
29 mar, 2013 10:52 |
|
lily, luna
Elev |
AWSOME, AWSOME, AWSOME nämnde jag att det var AWSOME? Alvarligt jag gråter och jag som inte ens är av den känsliga typen...
29 mar, 2013 14:03 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen