Rum 113
Forum > Fanfiction > Rum 113
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Hej hej tänkte försöka skriva en novell. Den är baserad på rum 213.
Titel: Rum 113 Författare: Jag (Sydney2) Språk: Svenska Färdigskriven: Nej den är inte färdigskriven Prolog/Handling: Emma,Hanna & Bella ska åka på läger i tre veckor. Emma och Bella är 11 år och Hanna är 12 år så de är inte så gamla. En dag när det vaknar har Emmas kamera, Hannas rosa-glittriga dagboks penna och Bellas cd-skiva försvunnit. Vem kan ha tagit sakerna och varför vaknar Bella skräckslagen och skrikande? 26 mar, 2013 19:30 |
|
YoshiFriend <3
Elev |
26 mar, 2013 20:58 |
Forum > Fanfiction > Rum 113
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen