Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Rum 113

Forum > Fanfiction > Rum 113

Användare Inlägg
Borttagen

Avatar

+1


Hej hej tänkte försöka skriva en novell. Den är baserad på rum 213.

Titel: Rum 113
Författare: Jag (Sydney2)
Språk: Svenska
Färdigskriven: Nej den är inte färdigskriven
Prolog/Handling:

Emma,Hanna & Bella ska åka på läger i tre veckor. Emma och Bella är 11 år och Hanna är 12 år så de är inte så gamla. En dag när det vaknar har Emmas kamera, Hannas rosa-glittriga dagboks penna och Bellas cd-skiva försvunnit. Vem kan ha tagit sakerna och varför vaknar Bella skräckslagen och skrikande?

26 mar, 2013 19:30

YoshiFriend <3
Elev

Avatar


26 mar, 2013 20:58

Forum > Fanfiction > Rum 113

Du får inte svara på den här tråden.