Osynlighetsmantel?
Forum > Harry Potter > Osynlighetsmantel?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Fellrendión
Elev |
Visste ni att Canada har utvecklat osynlighetsmantlar! Det låter konstigt, jag tror inte på det själv men jag vill berätta vidare det för er! Här kommer några bilder:
Och på stranden: Och inomhus: Och om ni fortfarande är skeptiska kolla denna videon: http://www.howstuffworks.com/invisibility-cloak.htm
26 mar, 2013 19:21 |
|
Borttagen
|
GUD VAD COOLT!!!!!!
27 mar, 2013 13:55 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Borttagen: GUD VAD COOLT!!!!!! Synd att den inte uppfanns tidigare! Då kunde ju de använda en sån till filmerna istället för green screen!
27 mar, 2013 13:56 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Fellrendión: Skrivet av Borttagen: GUD VAD COOLT!!!!!! Synd att den inte uppfanns tidigare! Då kunde ju de använda en sån till filmerna istället för green screen! Haha, ja! 27 mar, 2013 13:56 |
|
YoshiFriend <3
Elev |
Har hört talas om att de skulle göra osynlighetsmatlar, men visste inte att de fanns :3
Men gud vad coolt! http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=28385 <--- Dramione ff 27 mar, 2013 13:59 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av YoshiFriend <3: Har hört talas om att de skulle göra osynlighetsmatlar, men visste inte att de fanns :3 Men gud vad coolt! Fast det hade varit ännu coolare om de hade utvecklat flygande kvastar eller magi!
27 mar, 2013 14:03 |
|
YoshiFriend <3
Elev |
Skrivet av Fellrendión: Skrivet av YoshiFriend <3: Har hört talas om att de skulle göra osynlighetsmatlar, men visste inte att de fanns :3 Men gud vad coolt! Fast det hade varit ännu coolare om de hade utvecklat flygande kvastar eller magi! Ja, tänk att flyga runt på en kvast hela dagen ^^ skulle varit sjukt najsigt :3 http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=28385 <--- Dramione ff 27 mar, 2013 14:04 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av YoshiFriend <3: Skrivet av Fellrendión: Skrivet av YoshiFriend <3: Har hört talas om att de skulle göra osynlighetsmatlar, men visste inte att de fanns :3 Men gud vad coolt! Fast det hade varit ännu coolare om de hade utvecklat flygande kvastar eller magi! Ja, tänk att flyga runt på en kvast hela dagen ^^ skulle varit sjukt najsigt :3 Ja, fast läskigt för mig för att jag är höjdrädd!
27 mar, 2013 14:11 |
|
YoshiFriend <3
Elev |
Skrivet av Fellrendión: Skrivet av YoshiFriend <3: Skrivet av Fellrendión: Skrivet av YoshiFriend <3: Har hört talas om att de skulle göra osynlighetsmatlar, men visste inte att de fanns :3 Men gud vad coolt! Fast det hade varit ännu coolare om de hade utvecklat flygande kvastar eller magi! Ja, tänk att flyga runt på en kvast hela dagen ^^ skulle varit sjukt najsigt :3 Ja, fast läskigt för mig för att jag är höjdrädd! Jag är inte så höjdrädd, och älskar att vara högt uppe ;D http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=28385 <--- Dramione ff 27 mar, 2013 14:12 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av YoshiFriend <3: Skrivet av Fellrendión: Skrivet av YoshiFriend <3: Skrivet av Fellrendión: Skrivet av YoshiFriend <3: Har hört talas om att de skulle göra osynlighetsmatlar, men visste inte att de fanns :3 Men gud vad coolt! Fast det hade varit ännu coolare om de hade utvecklat flygande kvastar eller magi! Ja, tänk att flyga runt på en kvast hela dagen ^^ skulle varit sjukt najsigt :3 Ja, fast läskigt för mig för att jag är höjdrädd! Jag är inte så höjdrädd, och älskar att vara högt uppe ;D Okej, det kan vara kul..men tänk som Neville! Tänk om man tappar kontrollen och flyger iväg! O-I-< O -I- >-I-O (Neville faller)
27 mar, 2013 14:16 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen