Renesmee Cullen
Forum > Fanfiction > Renesmee Cullen
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Renesmee.Cullen27
Elev |
Titel: Renesmee Cullen
Författare: Renesmee.Cullen27 Form: Jag- form Rating: PG Handling: Det handlar om Renesmee när hon är 5 år då ser hon typ ut som en 14 åring. Hon börjar på Högstadiet. Hon har inte så många vänner. Hon vill gå till skolan även fast hon blir mobbad. Hon vill bara vara en vanlig elev. Inte en Halv vampyr. Prolog: "Du!" Sa någon. Jag vände mig om. Där stod Erik. Skolans idiot. "Tönten!" Ropa han igen. "Lägg av! Det är du som är en tönt." Sa jag och gick. Erik tog tag i min axel. Varför måste han vara så dum? "Vad?" Fråga jag. Jag hade gått i skolan en vecka nu. Han gav mig en käftsmäll med knytnäven. Det gjorde inte ont. Jag var en halv vampyr. Jag sprang iväg. Jag hörde honom skratta. Jag sprang in i skogen. Jacob skulle vänta där. Jag torka snabbt bort tårarna. Varför måste han vara så elak mot mig? Jag hoppa upp på Jacobs rygg. Sen sprang han på sina fyra tassar. När vi kom hem sprang jag till Mitt rum. "Renesmee..." Det var mamma. "Gå!" Ropa jag. "Hur mår du?" Fråga hon. Allt jag ville ha var en vän. "Försvinn!" Skrek jag. Jag hörde henne gå. Jag tänkte på hela dan. Först kom det "coola" fjortiz gänget och trakassera mig. Sen kom Erik och slår mig. Vad är det som gör mig så annorlunda? Jag sov inte någonting den natten. Taggning: Nessie Evans Lizzy.P27 Kitty Riddle Kate Riddle Elina Potter Sirius Orion Black glina2 Lillan Potter Molly Evans Renesmee Cullen 1 Ida Ginny Lovegood Cara Riddle
I LOVE IM5
20 mar, 2013 19:59 |
|
Borttagen
|
AWESOME!!!
20 mar, 2013 20:29 |
|
Renesmee.Cullen27
Elev |
Tack!
Jag råkade visst göra två trådar. Hur låser man en för Jag behöver inte två lika dana.
I LOVE IM5
20 mar, 2013 20:30 |
|
Sirius Orion Black
Elev |
För att låsa en tråd måste du kontakta en prefekt som gör det åt dig.
Bra story (än så länge), men den kan nog bli ÄNNU bättre om du inte blandar olika tider (till exempel så skrev du "Vad?" Fråga jag", men om man vill skriva helt korrekt svenska så blir det Vad?" Frågade jag" Det är bara ett litet tips. Innehållet däremot är fantastiskt och man kommer verkligen nära Renesmee och förstår hur hon känner och varför. I would have died! I would have died rather than betray my friends 24 mar, 2013 13:13 |
Forum > Fanfiction > Renesmee Cullen
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen